Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Standard han, fundet i København

Startet af Stephanie, 7. November 2011, kl. 13:21


Louise Cecilie

Nu ved jeg godt at de godt kan finde på at smutte de skønne dyr, men det lyder altså underligt at der bliver fundet ilder hele tiden..

- Det virker bare som om at folk ikke vil deres dyr, men kan de for søren ikke give/sælge deres dyr så? :) - Det er jo en kold tid vi er inde i :/

Mewz

^ Der hvor jeg hentede Julius, havde hun også en lillebitte pastelpige siddende (som heldigvis er blevet genforenet med ejeren, har jeg hørt) - og der havde hun samme dag fået to opkald fra Fyn, fordi der var blevet fundet to ildere mere.

Synes godt nok, det er helt vildt at der skulle stikke så mange af. Der må blive sluppet nogle ud.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Louise Cecilie

Citat fra: Mewz Dato  9. November 2011, kl. 11:42
^ Der hvor jeg hentede Julius, havde hun også en lillebitte pastelpige siddende (som heldigvis er blevet genforenet med ejeren, har jeg hørt) - og der havde hun samme dag fået to opkald fra Fyn, fordi der var blevet fundet to ildere mere.

Synes godt nok, det er helt vildt at der skulle stikke så mange af. Der må blive sluppet nogle ud.

Det er altså vildt :-( På den dårlige måde, det kan bare ikke være rigtig, hvis man anskaffer sig en ilder så skal man virkelig være 100 på at det ER det man vil! :)