Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ö !

Startet af Louise Cecilie, 4. December 2011, kl. 15:28

Barky

jeg gav 750 for det ved min dyrlæge...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Jeg giver også 750kr hos min :) det er samme pris som en kasteration hos hende :) hun ligger godt nok i kbh...

Louise Cecilie

Okay mange tak for svaret tøser :)

Så vil jeg få fat i min dyrelæge og få lavet det om :) - Man vil jo ens totter det bedste <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Her på Fyn ligger de ca. 1000 kr så her er de lidt dyrere end alm. Kast!

mette11

CitatSå vil jeg få fat i min dyrelæge og få lavet det om
Det synes jeg lyder rigtig godt...jeg har også givet omkring 750kr. for det (hos Lone på Jagtvejens Dyreklinik)

Amazing Ferret

Hvis du bruger Randers Dyrehospital så koster det vist omkring 800 kr pr stk

Sisser

Citat fra: Louise Cecilie Dato  6. December 2011, kl. 10:50
Citat fra: Sisser Dato  6. December 2011, kl. 08:44
Sidder og undrer mig bare lidt - Hvor satte du dig ikke ind i de ting inden du købte de to drenge? Med brunst, implantat, kastration osv. ?

Sisser jeg synes at du skulle blande dig helt uden om, du kan jo hverken huske en skid af hvad du siger til folk også siger det imodsatte!!!

Det er vel et frit land :) Jeg har vel lige så meget lov til, at kommentere og stille spørgsmål som alle andre. :)
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

CMS

#37
Citat fra: Louise Cecilie Dato  6. December 2011, kl. 16:44
Okay mange tak for svaret tøser :)

Så vil jeg få fat i min dyrelæge og få lavet det om :) - Man vil jo ens totter det bedste <3

Det lyder som en super fornuftig beslutning! :)
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Jeg er rigtig glad for, at du lytter til hvad der bliver skrevet, og vælger at give et implantat i stedet for.  :)
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

Dejligt at dy lytter til folkene herinde! De ved uden tvivl noget mere end de fleste dyrlæger når det kommer til ildere :) Man skal ikke stole blindt på sin dyrlæge altid det godt at være kritisk for der er virkeligt nogen tumper derude :( Hvilken dyrlæge bruger du?

Anne

Det koster i aalborg omkring 1100 uanset hvilken dyrlæge man vælger.

lille_thor

Jeg skal gi 1150 kr her i Kolding.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Dyrenørden

Kan så se på FB at det deværre ikke blev til implantat men kast. :( Louise-Cecilie: Vil gerne hører hvorfor? Har din dyrlæge sagt nogen og hvad? og hvilken dyrlæge?  :(

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hmm nogle mennesker vil bare ikke tage imod gode råd, og dette virker som tilfældet,' ærgerligt at folk herinde så har brugt så meget velmenende energi på at råde/hjælpe en der åbenbart IKKE vil hjælpes!
Menu sidste ende har jeg da mest ondt af de stakkels drenge hvis fremtid nu ser kort ud :(

Louise Cecilie

#44
Citat fra: Dyrenørden Dato  9. December 2011, kl. 16:09
Kan så se på FB at det deværre ikke blev til implantat men kast. :( Louise-Cecilie: Vil gerne hører hvorfor? Har din dyrlæge sagt nogen og hvad? og hvilken dyrlæge?  :(

Trine hvis du vil dømme mig så gør det..
Men jeg har fået at vide af så mange der går ildere at når jeg ikke skal bruge dem til at lave babyer, så er der ingen grund.
Og synes ærligtalt ikke at det er fair at du hænger folk ud over at man ikke lige gør som i vil ha det.
For hvis jeg gjorde som i ville ha jamen så kan man bruges, og nu er man bare en dårlig ildere mor fordi man selv tager sit valg!! Og jeg kan fandeme ikke ha sådan noget!!
Og desuden så skal de tjekkes hver halve år.!!! Måske oftere.