Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

brunst

Startet af katja74, 9. Januar 2012, kl. 16:07

katja74

Emil er heeeelt ude med riven i forhold til de andre 2   :@

Så han kan kun gå sammen med dem i kort tid, og under opsyn  :( :( Så Så deres bur er opdelt lige pt. så de ikke kan komme ind til hinanden)

Syntes det er øv, havde ikke det problem med nogle af de andre... måske jeg bare har været heldig!!

Hvordan når Jeres han/er har været/er i brunst ??
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Dyrenørden

Giver du dem ikke implantat eller kastrerer dem? Jeg gav Camino implantat før han gik rigtig i brunst han kan sagtens med de andre :)

katja74

#2
Citat fra: Dyrenørden Dato  9. Januar 2012, kl. 16:23
Giver du dem ikke implantat eller kastrerer dem? Jeg gav Camino implantat før han gik rigtig i brunst han kan sagtens med de andre :)

Nu er det jo ikke et spørgsmål om implantat,,, men om brunst ;) :P

Alle mine drenge har fået implantat, for jeg ønsker alligevel ikke at avle på den jeg må, og de 2 andre er på kontrakt ;)

Men Emil var gået i brunst.... så der går lidt tid, før det er helt overstået :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Dyrenørden

Citat fra: katja74 Dato  9. Januar 2012, kl. 16:54
Citat fra: Dyrenørden Dato  9. Januar 2012, kl. 16:23
Giver du dem ikke implantat eller kastrerer dem? Jeg gav Camino implantat før han gik rigtig i brunst han kan sagtens med de andre :)

Nu er det jo ikke et spørgsmål om implantat,,, men om brunst ;) :P

Alle mine drenge har fået implantat, for jeg ønsker alligevel ikke at avle på den jeg må, og de 2 andre er på kontrakt ;)

Men Emil var gået i brunst.... så der går lidt tid, før det er helt overstået :)

Ja lød bare som om du ikke gjorde noget ved det og det undrede mig lidt :) Som sagt så kan min Camino fint med de andre dog har han lagt sig på en af killingerne og nusset hende til hun var ved at dø af skræk ;) Men du kan vel ikke rigtig gøre andet end at lade den være frasklt til der er ro på ham igen

FerretParadise

Sniper der er i brunst nu går alene.
Da Fire var i brunst gik han også alene.
Da Cyrill var i brunst gik han sammen med Zefyr, det kunne han sagtens.

Så det kommer jo an på hannen der er i brunst, nogle kan slet ikke gå med andre, nogen kan gå med kastrede hanner, og nogle få kan gå med neutraliserede tæver.
Ann Hillerslev.

katja74

Citat fra: Dyrenørden Dato  9. Januar 2012, kl. 17:04
Citat fra: katja74 Dato  9. Januar 2012, kl. 16:54
Citat fra: Dyrenørden Dato  9. Januar 2012, kl. 16:23
Giver du dem ikke implantat eller kastrerer dem? Jeg gav Camino implantat før han gik rigtig i brunst han kan sagtens med de andre :)

Nu er det jo ikke et spørgsmål om implantat,,, men om brunst ;) :P

Alle mine drenge har fået implantat, for jeg ønsker alligevel ikke at avle på den jeg må, og de 2 andre er på kontrakt ;)

Men Emil var gået i brunst.... så der går lidt tid, før det er helt overstået :)

Ja lød bare som om du ikke gjorde noget ved det og det undrede mig lidt :) Som sagt så kan min Camino fint med de andre dog har han lagt sig på en af killingerne og nusset hende til hun var ved at dø af skræk ;) Men du kan vel ikke rigtig gøre andet end at lade den være frasklt til der er ro på ham igen

Hvis nu jeg ville have brugt ham til avl, ville jeg jo lade ham gå brunsten ud, og dermed ikke gøre nogte ved det ;)

Jeg ved jeg ik kan gøre andet, end lade dem være adskilt.... ville bare hører, hvordan jeres brunst hanner opførte sig ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

katja74

Citat fra: FerretParadise Dato  9. Januar 2012, kl. 17:05
Sniper der er i brunst nu går alene.
Da Fire var i brunst gik han også alene.
Da Cyrill var i brunst gik han sammen med Zefyr, det kunne han sagtens.

Så det kommer jo an på hannen der er i brunst, nogle kan slet ikke gå med andre, nogen kan gå med kastrede hanner, og nogle få kan gå med neutraliserede tæver.

Emil kan med de andre i ca. 5-10 min ad gangen... og så må jeg sætte ham alene. Glæder mig til han er ude af brunst igen  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Minority ferrets

Jeg har kun Anders der er brunstig og han går sammen med hele flokken :) han sover kun sammen med William og Marlon, men leger med alle de andre :) han er super nem selvom han er brunstig :) det er vildt fedt :)

Da William kom til os var han VILDT brunstig og han kunne ikke gå med de andre uden at ville være super dominant. Han gik selv den første månedstid af den grund. Så kender hvor træls det er :(
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua

Da jeg havde macto der var brunstig, kunne han gå med Pepsi (kastrat) og Venus (steriliseret) men ikke med mikka (kastrat). Macto er i øvrigt den ovennævnte "anders" halvbror, måske lægger den gode opførsel bare til familien :P

I år har jeg Gaius og lancelot i fuld brunst. Lancelot kan gå med Pepsi, macto (implantat) og Venus, men ikke med de fertile tøser eller Gaius, for Gaius kan slet ikke gå med nogen.

Efter lancelot har fået implantat, for 7 dage siden, synes jeg så han er blevet mere brunstig, og han vil gerne dominere Pepsi. Så i nat har lancelot også været alene. Men det er kun når vi ikke er hjemme det kommer til at være sådan, og forhåbentlig ikke særlig længe. :)

Vh. Marianne

katja74

Syntes faktisk også Emil er blevet mere dominant, efter han fik implantatet :( Men tænker det må være en slags "sidste krampe trækninger" ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Shamua

Citat fra: katja74 Dato 10. Januar 2012, kl. 08:41
Syntes faktisk også Emil er blevet mere dominant, efter han fik implantatet :( Men tænker det må være en slags "sidste krampe trækninger" ;)
Ja jeg har hørt at de godt lige kunne blive lidt ekstra brunstige efter at få det, og så forsvinder det :)

Vh. Marianne

mette11

CitatSyntes faktisk også Emil er blevet mere dominant, efter han fik implantatet :( Men tænker det må være en slags "sidste krampe trækninger"
Der kan gå op til 5 uger før implantatet virker, så desværre kan de godt blive værre i starten, men bare rolig det skal nok gå den anden vej igen  ;)

KariN

Julian gik fint sammen med Kaos (der var kastreret) dog ikke i samme bur, men det var pga. at Kaos ikke ville acceptere andre ildere i sit bur.
Uden for buret var der intet, de legede og sov sammen uden nogen problemer hele vejen igennem Julians brunst faktisk. (Han var i brunst en enkel sæsson før han blev kastreret)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Lugh er på vej i brunst (stinkbombe), men går stadig med de andre. han bliver dog skilt fra dem snart, da Meep så småt viser anløb til løb, og jeg gerne selv vil kontrollere hvornår de parrer, men han kan fint med de andre endnu, der er ingenting.