Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kørsel fra København til VIF?

Startet af Nanna, 7. Februar 2012, kl. 17:12

Nanna

Hej alle

Jeg og Beate herinde fra har et lille problem. Ingen af os har bil, og vi håber derfor, at der er en venlig sjæl som måske kører fra København eller forbi København, som lige har plads til to personer ekstra.

Der er ikke vildt meget bagage, dog to transportbure samt lidt kattegrus, mad osv.

Skriv meget gerne en PB eller bare svar i denne tråd hvis I (eller nogle I kender) har lyst og plads til at have os med :)

På forhånd mange tak - og vi glæder os!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

mette11

Jeg kommer ikke lige forbi Kbh på min vej, men jeg kan godt hente jer på Alb. station (eller Høje Taastrup, men det er dyrere for jer) på vejen, hvis i ikke finder nogen at køre med. Hvis i bare kan have jeres dyr på skødet (for vi er allerede to i bilen med vores dyr og ting) altså. Men det burde kunne lade sig gøre - det er ikke en lille bil jeg kører rundt i  :ja:

Nanna

Tak Mette - Jeg har dig i baghånden hvis det er :D

Dog kunne det stadig være rigtig godt ikke at skulle med s-tog med 4 ildere og poser med mad, huler, legetøj osv., så venter lige og ser om der skulle være nogle som alligevel skal forbi København :D
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

FerretParadise

#3
Jeg vil lige høre om I er samme sted, eller både Amager og Frederiksberg?
Jeg kan endnu ikke love noget, men jeg kan finde ud af det her i weekenden.
Ann Hillerslev.

katjap

Jeg skal fra amager ( kastrup) til VIF og har plads til 2 :)

FerretParadise

Citat fra: katjap Dato  7. Februar 2012, kl. 20:59
Jeg skal fra amager ( kastrup) til VIF og har plads til 2 :)
Jamen det er jo fantastisk  :) så behøver jeg ikke forsøge at "trylle".
Ann Hillerslev.

Nanna

Årh, det kunne da være fantastisk, Katja.

Kan du både køre forbi Amager og Frederiksberg, eller skal jeg spørge Beate om hun kan komme herhen?

Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Beate

Hej, her er jeg :)
Jeg gør det som er bedst for alle parter. Så om det er at blive plukket op her på Amager eller svippe ned til metroen til Frederiksberg er ligemeget :)

Men fantastisk om Katjap har plads :D så bliver vi glade!
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke