Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

daggamle kyllinger på frost sælges

Startet af katja, 8. Februar 2012, kl. 15:20

katja

øhh jeg bestildte nogle daggamle kyllinger, de var ny aflivet, jeg vidste bare ikke lige der var 348 kyllinger, så nu har jeg bare en lillle smugle flere end jeg lige har brug for

jeg har pakket dem med 8 i hvert pose og  det fylder lidt meget

så hvis nogle har lyst til kyllinger vil jeg gerne sælge nogle af dem, en pose med 8 frosne daggamle kyllinger vil koste 8 kr og skal hentes her hos mig ved ringsted,

nogle der kunne være interserret må i gerne sende mig en sms på 22880170, jeg er dårlig hørende, så send en sms så ringer jeg op så snart jeg har set beskeden
ejer af 7 dejlige trolde,

Dyrenørden

Kommer du på udstillingen i weekenden?

katja

nej hvor er den, det kan jo være jeg kan komme og kikke
ejer af 7 dejlige trolde,

Dyrenørden


katja

hmm den vej kommer jeg desvære ikke, men jeg kommer på VIF og kan evt tage nogle med der, i en køletaske-frost taske
ejer af 7 dejlige trolde,

Dyrenørden

Citat fra: katja Dato  8. Februar 2012, kl. 19:24
hmm den vej kommer jeg desvære ikke, men jeg kommer på VIF og kan evt tage nogle med der, i en køletaske-frost taske

Jeg kommer desværre ikke på VIF

Shamua

Katja, jeg vil godt have dem du ikke selv vil have :) Så får Dyrenørden dem hun vil have af dem :) Jeg kommer på VIF, men jeg ved ikke om det måske kan være en fordel at jeg køre forbi ringsted efter udstillingen, her tænker jeg i fht. at det er frost varer :) Men jeg vil hvertfald godt ha de overskydende :)

Vh. Marianne

katja

hvor mange vil du have jeg har lige pt 41 poser med 8 i hver, regner med selv at skulle bruge de 20 af dem, så der er 21 poser med 8 kyllinger i hver  i overskud, troet jeg hvade bestildt 50 kyllinger men øhh jeg fik 348 kyllinger, stod og måbet lidt

det er helt op til dig om du vil ha jeg tager dem med eller du køre med med her hjem og henter dem, jeg gir gerne en kop kaffe eller vand
ejer af 7 dejlige trolde,

Shamua

#8
Jeg vil gerne have dem allesammen :) Så kan Dyrenørden bare lige sige til mig hvor mange hun vil have af de 21 poser, så tager jeg dem med til hende. Vi bor tæt på hinanden :)

Vh. Marianne

katja

det er bare en aftale ,  :)

så får jeg plads i min fryser igen, for så mange poser med kyllinger fylder godt,

ejer af 7 dejlige trolde,

Dyrenørden

Tak Marianne! :) Jeg vil gerne have halvdelen da både killinger og ildere får dem herhjemme :)

katja

så er det jo i morgen,  i får lige mit tlf, så vi kan finde hinanden, jeg fandt aldrig helt ud af om jeg skulle tage dem med til udstillingen, eller i kørte med her hjem og hentet dem, , da jeg har problemer med nettet, får i lige mit tlf det er 22880170.
ejer af 7 dejlige trolde,

PiaLyng

Dumme Marianne >.<'!!!!!
Jeg kunne jo godt have brugt 2-3 poser!

katja

ohh det skulle jeg have vist, kunne godt have taget et par poser med til dig,men tak for i går
ejer af 7 dejlige trolde,