Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

I sidste øjeblik

Startet af Julie, 10. Februar 2012, kl. 04:12

Julie

Nu spørger jeg lige én sidste gang. Der skulle vel ikke være nogen der kunne give et lift (fra og tilbage igen) her på lørdag til DIU, fra enten fra omkring Århus, Randers eller syd for Århus? Jeg skal have en sammenklappet løbegård med, en transportkasse med dyr, en fyldt ikeapose og en sportstaske med. Betaler selvfølgelig gerne lidt, hvis bare vi aftaler pris på forhånd.

Shamua

Hov, det vidste jeg ikke. Jeg kører fra randers kl. 5.30. Har du mulighed for at blive samlet op et sted? Skriver lige mit nummer i privat besked, så kan du lige ringe når du har tid :) men vi sidder lidt presset på vej derned. Muligvis med dyr på skødet. :)

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Ellers har jeg plads  :D Det er en lidt større bil jeg har fået lejet, så der er masser af plads. Jeg kan hente dig i Hadsten hvis det er for der skal jeg hente en anden også

Shamua

Ja det er nok bedre så, for det bliver presset i min bil :) erika må få æren :P

Vh. Marianne

Julie

Årh det lyder bare skønt. Tusind tak for tilbuddet begge to. Hvis der er bedst plads hos Erika, så kører jeg bare med der. Hadsten er intet problem - hvorhenne af så? :D og Erika, kan du ikke lige sende mig en pb med hvor meget jeg så skal af med? :)