Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvad gør jeg?

Startet af Sulejma, 11. Februar 2012, kl. 12:59

Sulejma

Hvad gør jeg når min lille ilder-pige hun skider over alt, altså hun kan sagtens finde ud af at gå på kattebakken, men jeg tror det er i provokation / teenage ting ting, hun er ca 8 mdr.. hvad gør jeg? for det går virkelig udover mig og min kærestes forhold..
jeg hedder Sulejma, jeg er fra o3/o7-2o11. Jeg er bidetrænet -eller, det er sjovt at bide mor og far i tæerne når de sover [:men ellers er det kun sjovt når jeg er gejlet op :D men jeg bider ikke hårdt. Jeg elsker at dele is med mor,eller sidde på hendes skuldre når hun laver mad [: årh eller at sove på fars brystkasse - det er lige sagen .. BåtBåtBåååt herfra

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Sulejma Dato 11. Februar 2012, kl. 12:59
Hvad gør jeg når min lille ilder-pige hun skider over alt, altså hun kan sagtens finde ud af at gå på kattebakken, men jeg tror det er i provokation / teenage ting ting, hun er ca 8 mdr.. hvad gør jeg? for det går virkelig udover mig og min kærestes forhold..
Der er ikke så meget andet at gøre end at være toldmodig og blive ved med at minde hende om hvor bakkerne står!
Vil så lige sige at det altså ikke er ualmindeligt at nogle ildere bare aldrig blivet 100% bakketrænede og sagtens kan skide ved siden af flere gange om dagen! Nogle af mine er bestemt ikke glade for at bruge Bakken  altid!
Det er en af de lidt kedeligere sider af at være ilderejer!

katja

jeg har også en der ikke er så god til bakken, men hvis hun render rit, ville jeg sætte en bakke alle de steder hun skider, hvis hun er i bur,og bruger et andet hjørne end bakken står i , så prøv at rykken bakken over i det hjørne

hvad bruger du i bunden af buret ???
ejer af 7 dejlige trolde,

Barky

Er hun neutraliseret? Det kan godt hjælpe en del på det. Evt hvis du synes at det er for tidligt at snippe hende, kan du jo give hende et Suprelorin implantat.

Men skal jeg være helt ærlig, så er jeg mere bekymret for dig og din kærestes forhold hvis en lidt urenlig ilder kan spolere det. O_o
Bla bla bla.... Hilsen Julia