Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sider til efterlysninger

Startet af Dark Crystal Ferret, 11. Marts 2012, kl. 09:58

Dark Crystal Ferret

Jeg har brug for en smule hjælp her, så håber nogen af jer kan hjælpe mig lidt.
Min søster fik for et par måneder siden en lille mis, som hun havde gået og glædet sig til at få i lang tid.
Men sidste søndag fik en af hendes små sønner åbnet døren, så hun stak af. Normalt plejede hun at komme hurtigt hjem igen, og holde sig lige omkring huset. Men siden sidste søndag har ingen set hende.
Jeg har lige snakket med min søster om hun må sætte nogle sedler op i nabolaget. De bor i et af de største rakke huse områder i byen, så der er en god mulighed for der måske er nogen der har set hende.
Men så tænkte jeg også lige at jeg ville forslå hende at sætte nogle billeder ind på nogle efterlysnings sider på nettet. Jeg brugte selv nogle sider da vi mistede William i 2010, så tænke jeg kunne sætte min søsters kat ind der også.
Men jeg kan ikke huske hvad de sider jeg brugte hed. Er der nogle af jer der kender nogle gode efterlysnings sider? Jeg har set på dyrenes beskyttelse og sådan nogle. Men det virker mere til at være dyr der er blevet indlevereret, end private der kan efterlyse. Og som sagt kan jeg ikke huske hvad de sider vi brugte med William hed :-$

Jeg har spurgt min søster om hendes kat har fået p- pille behandling og det har hun fået lige indtil hun forsvandt. Og de havde fået en tid hos dyrlægen til en chip, men så forsvandt katten jo, og de måtte aflyse den. Så det er rigtig beklageligt det hele.

Håber nogen lige kan hjælpe mig med lidt muligheder man kan prøve.

Dyrenørden


Dark Crystal Ferret

Citat fra: Dyrenørden Dato 11. Marts 2012, kl. 10:23
I denne tråd er der flere links, håber katten kommer hjem snart :(
http://kattegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=90503

Tusind tak. Og åh jo det håber jeg virkelig også. Hun er ikke så van til at gå rundt jo da de jo næsten lige havde fået hende, så spørgsmålet er om hun bare ikke har kunnet finde hjem igen. Ellers er det jo normalt nok at katte kan være væk i nogle dage/uger og så pludselig stå der igen. Men lige her der frygter jeg altså virkelig det værste med min søsters lille misser. Især nu de ikke nåede at få en chip i hende. Og min søster er knust klart nok.
Men håber det måske hjælper at sætte nogle billeder og en efterlysning ind her.
Tak for hjælpen ihvertfald ;)