Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

slikker og sutter

Startet af ilderhjemmet, 15. Marts 2012, kl. 22:18

ilderhjemmet

nogle af vores hanner er begyndt at slikke og sutte vores pigers ører, quark er en af dem og Freja elsker quark, hendes ører bliver selvfølgelig dybrøde
Quark er ca 5 år  og Freja er 4 år begge er neutraliseret, de kender hinanden igennem 3 et halvt år,andre af vores drenge gør det samme ved vores piger, er der nogle af jer der kender denne adfærd og hvorfor gør de det, medmindre det er et moderinstinkt eller kærlighedsinstinkt
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

AlisVolatPropiis

Kender det kun fra hvalpe der en periode sutter på de voksne ilderes ører efter de er kommet hjemmefra moderen :/

Anne

nu tænker jeg om det kan have noget med hormoner og altså måske binyrekræft at gøre, men jeg ved det ikke, har ikek hørt om netop det før.

Sølvsten

Sjovt nok er vores også begyndt at interessere sig for hinandens ører. Jeg håber da ikke det er sygdom.

ilderhjemmet

Trine: kender det også kun fra hvalpe  :D

Anne: ikke gør mig nervøs  ;)

Christel: måske et modefænomen  :fnis:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Dyrenørden

Jeg ved at hvis hunde begynder at slikke meget på mennesker, andre hunde og ting kan det være et tegn på at der mangler nogen mineraler især salt vidst. Ved ikke om det også kan gælde for ildere. Det var bare det første jeg tænkte på :)

Eliza

#6
Måske det bare er en dårlig vane?? men det er jo ikke så sundt for ørerne  :S

Min første tanke var dog også om det var noget hormonrelateret  :( men det er ikke noget jeg ved noget om, bare et gæt.. men der er nok kun en der skal gøre det, før alle de andre ser det og synes det er en god ide og aber efter :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.