Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lang tids pasning!!??

Startet af Peefju, 23. Marts 2012, kl. 20:36

Peefju

Hej,

Jeg har to fritter som jeg gerne vil have passet i længere tid. Det er fra d. 1/4 til ca d. 22/6. Jeg ved jeg er lidt sent ude men kun fordi min normale frittesitter har meldt afbud pga personlige årsager.
Desværre kunne jeg ikke få lov til at tage dem med mig på det arbejde da min arbejdsgiver ikke vil have dyr i huset. Jeg har overvejet at sælge dem men tror ikke at jeg kan da jeg holder meget af dem.
Fritterne Peeps og Fjum er to steriliseret hanner og er ca 2 år gamle. Er begge gode til at bruge toiletter men der sker små uheld ind i mellem. De er begge vacineret og fejler ingenting og har aldrig haft nogle sygdomme. De er begge søde og legesyge.
De bor sammen i et bur og jeg har dem ude hver dag for at gøre rent og lege med dem og så gøre rent efter de har leget med hvad der nu ellers er at hive ned fra hylder og borde.

Hvis du/I er interesseret skrive for mere info
Det ville være godt hvis du/I bor i Midtjylland eller Fyn. Men det der er allervigtigst er at de bliver passet et godt sted.

Mvh Thomas

Shamua

Hej Thomas.

Er de steriliseret eller kastreret. Der er nemlig en forskel :P Har de fået fjernet testiklerne, eller har de bare fået skåret sædstrengen over.

Hvis testiklerne ikke er væk opfører de sig nemlig som brunstige hanner, og det vil en der passer dem nok være glad for at vide :P

Håber du kan få dem passet :)


Vh. Marianne

Peefju

Ja, jeg tænkte ikke lige den vej. Men det har fået fjernet deres testikler så de opfører sig "pænt" ;)
JA jeg håber virkelig der er nogle der vil tage sig af dem.
Desuden skal passer ikke tænke på bur eller foder. Det hele vil følge med.

Thomas