Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Feriepasning af han ilder uge 27

Startet af Maja, 31. Marts 2012, kl. 18:36

Maja

Hej :)
Jeg står og skal til Tyrkiet i uge 27, men jeg mangler en til at tage sig af min lille Butters.
Nu hvor det er først gang hvor jeg prøver at få ham passet ved en ukendt, tænkte jeg at det ville være fedt hvis man lige kunne mådes nogle gange inden :)
Han har aldrig rigtig været sammen med andre ildere, så jeg ved jo selvfølgelig ikke hvordan er er overfor andre. Men jeg tænker stadig at det kunne være godt for ham at prøve eftersom jeg overvejer at anskaffe mig en ven til ham.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Det er helt sikkert en god ide med nogle møder inden så evt. passer ikke står med en ilder der absolut ikke kan tåle synet af andre ildere.

Derudover er det en god ide at oplyse om han er kast. opdateret med vac. og utøjsbehandlet ;)


Maja

Ja selvfølgelig: )
Han har fået supreolin implantat, og er blevet vaccineret da han var omkring 12 uger : )

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anton Dato 31. Marts 2012, kl. 18:59
Ja selvfølgelig: )
Han har fået supreolin implantat, og er blevet vaccineret da han var omkring 12 uger : )

Så er du nok nødt til at skrive hvor gammel han er nu for at man ved om han er up to date med sine vac ;O)

Maja

#4
Hm, så er jeg vist kommet til at kludre lidt i det da jeg skrev det, for det mener jeg ellers helt bestemt at jeg havde gjord, hov:)

Men, han er fra juli sidste år, og han fik sin vac da han var 12 uger. Implantatet fik han for snart to måneder siden.
Han er vant til at løbe frit rundt på værelset, og andre steder i hust dog under opsyn  :fnis:

Videre Info, så bare spørg løs :)

KittAnderson

Jeg kan nok passe ham :) Har selv feriebur og har også selv nogle totter han kan lege med, hvis han lyster :) Jeg bor i Hjørring.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Maja

Ej hvor dejligt :)
Men nu er det ikke fordi jeg ikke synes at det er godt, men jeg prøver lige og tænke lidt over det, og så for at se om der eventuelt er nogle andre der har lyst til at byde ind. Det er fordi vi skal med fly i Billund, så det ville selvfølgelig være lidt nemmere hvis stedet lagde lidt på vejen :) Jeg kan jo heller ikke ture med at være væk fra min skat i længere tid end højst nødvendigt :( hehe
Men hvis der ikke kommer noget andet, kan jeg så skrive til dig, så vi lige kan mødes nogle gange inden?:)

Anne

jeg tror ikke du skal regne med at der er ilderejere imellem thisted og billund der melder sig. Der er vist ingen der bor på den strækning, men der er selvfølgelig et par stykker omkring vejle.

Maja

Nej okay, det var også bare lige i tilfældet at der lige var: )

Dyrenørden


Maja

Okay det lyder godt :)
Kan vi enventuelt finde en dag vi lige kunne mødes ? :)

Dyrenørden

Ja selvfølgelig :) Du kan bare komme herned en dag og se hvordan vi bor :D

Maja

Okay super: ) kan du så ikke lige give mig adressen, så jeg ved lidt om hvor det er?: )