Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Pasning søges [jylland]

Startet af Wolter, 1. April 2012, kl. 03:17

Wolter

Hej!!

Jeg REGNER med at jeg skal til kreta hele Juli måned, med nogle fra familien. Jeg bor lige PT hos min far i Lunderskov, nærheden af Kolding. Da jeg skal være væk en måned, vil jeg ikke overlade mine totter til en ven, men til en der har styr på hvad de må spise og ikke spise!!

Det drejer sig om 2 han ilder. En brun og en hvid. De er begge kastereret og deler "køje"
- Jeg vil IKKE skille dem ad.
- Jeg vil ikke droppe dem af ved en kennel.
Jeg er måske en anelse beskyttene over for mine drenge, sorry.  ^^;

Jeg vil gerne svare på spørgsmål. Ellers har jeg ikke flere krav. :D

Jeg håber virkelig at en sød ilder ejer, gider hjælpe mig. :C Ellers ryger dén tur til kreta.
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

PiaLyng

Hvordan er ildernes personlighed?
Er de van til at være i bur om natten/når man ikke er hjemme - eller er de hele tiden frie.
Er de vaccineret?

Jeg bor uden for vejle, og kan muligvis godt give en hjælpende hånd med at passe drengene når du nyder din ferie.

Wolter

Jeg har ikke været i kontakt med så mange ilder, men jeg synes de er søde. (selvfølgelig gør jeg det, det er mine ilder)
De bor i bur om natten og når jeg ikke er hjemme. (at have et hamster og en rotte som de meget gerne vil fange)

Men Awesome har det med at blive vred i buret hvis der ikke er mad eller vand, og han stopper først når der er noget.. (dejlig alarm, så der skal fyldes op inden man går i seng, hvis man vil ungå brok fra ham ;) )

De er ret glade for kontakt og leg. Men Uke har det med at bide lidt for hårdt, men han er begyndt at slippe hurtigere end for et år siden. Awesome bider KUN i tær. Man kan godt have vild leg med Awesome, da han aldrig har bidt til. (Men tør ikke love noget)

Hvis man lader dem gå på gulvet, går de hele tiden efter en. Men hvis man bare sætter sig i sofaen, kommer de der hen og leger.

Jeg har ikke fået dem vaccineret i år, da Uke lige skulle tjekkes hos dyrelægen først og det kostede 1000,- Men jeg har fået SU idag, så de skal vaccinerets INDEN de skal nogen som helst stederhen, da jeg ikke tør tage chancen om at de blir smittet med noget.
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!