Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Pasning fra onsdag-fredag søges

Startet af lille_jill, 2. April 2012, kl. 15:31

lille_jill

Besluttede i formiddags, at det kunne være fedt at campere. Så nu har jeg fundet min location her for et par timer siden. Det er bare ikke så ildervenligt, så er der nogen der kunne være friske på at tage mine 2 tosser et par dage, så de ikke ender på en snobrødspind over grillen ved et uheld?

Mangler også et telt i nærheden af KBH, hvis nogen skulle ligge inde med sådan et.


Kom nuuuuuuuu folkens! Vil ud i vildmarken og slås mod fjæsinger :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Put dem i en papkasse og send dem en tur til fyn;0)

the bird

hmmm, hvis du har en katapult der kan fyre dem til Jylland kunne jeg nok godt havde passet dem   :lol:

lille_jill

Opslaget var faktisk ment ret seriøst. Og mangler stadig pasningen.

the bird

sorry, kunne ikke dy mig.. havde du været tættere på havde jeg med glæde passet dine to totter :) håber du finder pasning så du kan komme ud i vildmarken ;)

lille_jill

Søger stadig pasning fra imorgen til fredag. Giver self. gerne en ordentlig pose ilderbolde oveni :)

Masa

Jeg kan godt tage dem I et par dage :)

lille_jill


Shamua

#8
Jill, jeg gläder mig til at se billeder fra vildmarken :D

Vh. Marianne

Anne

jeg vil gerne spise fjæsningerne, hvis du lige afgiftificerer dem først :P (og jo afgiftificere ER et ord)

lille_jill

Tusind tak, Masa :D Selvom du kun nåede at have dem i et lille døgn fordi mit savn blev for stort.

Vi kom sgu aldrig afsted... men ham med teltet og baghaven endte som min kæreste i stedet :S
Nå, men den tur bliver vel til noget en dag. Nu er der da massere af tid til det :)

Anne