Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Glædelig forandring

Startet af Zopad, 10. April 2012, kl. 22:10

Zopad

Det er nu fantastisk a kunne mærke så stor en forskel på en fritte der Ikk har haft det optimalt a med lidt kærlig pleje og tålmodighed kan ændre sig positivt så hurtigt :D min lille fritte dreng på et år var meget overvægtig og doven da jeg fik ham hjem og havde Ikk rigtig lyst til kontakt (Ikk engang da han var hos sin tidligere ejer) medmindre han fik en godbid og efter a ha haft ham en måned hvor han har tabt sig lidt og kommet i en hel del bedre form a a løbe rundt i huset i flere timer om dagen, er han faktisk begyndt a opføre sig som en fritte :D han leger og spurter rundt og ligger selv op til han vil leges med .. Han er endda begyndt a rende imellem benene på mig når jeg går rundt i huset og kommer selv hen til mig og vil op og lige nusses lidt inden han render videre for a lege .. :) kan næsten Ikk få armene ned a glæde når jeg tænker på hvor reseveret end fritte han var til den lille mad-mor-elsker han er nu der skal ha snuden i alt! :D Syntes lige jeg ville dele det med alle jer fritte elskere herinde :) man bliver jo så glad når ens lille fritte viser tegn på bare a ha det helt fantastisk ;)
Apollo & Draco <3

Anne

nu kender jeg ikke historien bag, men det er nu meget naturligt at de taber sig og bliver mere aktive når foråret og sommeren kommer :)

Zopad

Hans tidligere ejer fodrede ham med whiskas og "havde aldrig tid" til a tage ham ud og løbe plus han sad i et meget lille papegøjebur, hvor han havde en hængekøje han Ikk kunne bruge fordi den var i stykker.. Når han så var ude rendte han alene rundt i en meget lille baggård med alt mulig skrammel i .. Man skulle nok Ikk ha den store viden inden for dyr for a se det Ikk bare var almindelig "vinterfedt" han rendt rundt med .. :s

:)
Apollo & Draco <3

FerretParadise

Jeg synes det er rigtig dejligt at læse, at han er blevet en glad dreng, der gerne vil op og nusses lidt, og selv ligger op til leg.  :)
Godt han kom væk fra den tidligere ejer, sikke da en idiot, som slet ikke burde ha haft ham. Det er sgu en ære at være ejer at disse skønne dyr, og de skal behandles ordentligt, kan man ikke det, så skal man ikke have dem.

Ann Hillerslev.

Anne

Citat fra: Zopad Dato 11. April 2012, kl. 07:47
Hans tidligere ejer fodrede ham med whiskas og "havde aldrig tid" til a tage ham ud og løbe plus han sad i et meget lille papegøjebur, hvor han havde en hængekøje han Ikk kunne bruge fordi den var i stykker.. Når han så var ude rendte han alene rundt i en meget lille baggård med alt mulig skrammel i .. Man skulle nok Ikk ha den store viden inden for dyr for a se det Ikk bare var almindelig "vinterfedt" han rendt rundt med .. :s

:)

Nu har jeg jo heller ikke set ham ;)

Zopad

Citat fra: FerretParadise Dato 11. April 2012, kl. 09:00
Jeg synes det er rigtig dejligt at læse, at han er blevet en glad dreng, der gerne vil op og nusses lidt, og selv ligger op til leg.  :)
Godt han kom væk fra den tidligere ejer, sikke da en idiot, som slet ikke burde ha haft ham. Det er sgu en ære at være ejer at disse skønne dyr, og de skal behandles ordentligt, kan man ikke det, så skal man ikke have dem.

Enig!
Er simpelhen oss så glad for han opføre sig som en "rigtig" fritte nu :D
Apollo & Draco <3

Zopad

Citat fra: Anne Dato 11. April 2012, kl. 09:38
Citat fra: Zopad Dato 11. April 2012, kl. 07:47
Hans tidligere ejer fodrede ham med whiskas og "havde aldrig tid" til a tage ham ud og løbe plus han sad i et meget lille papegøjebur, hvor han havde en hængekøje han Ikk kunne bruge fordi den var i stykker.. Når han så var ude rendte han alene rundt i en meget lille baggård med alt mulig skrammel i .. Man skulle nok Ikk ha den store viden inden for dyr for a se det Ikk bare var almindelig "vinterfedt" han rendt rundt med .. :s

:)

Nu har jeg jo heller ikke set ham ;)

Hehe nej :)
Apollo & Draco <3