Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvem kan passe Julius?

Startet af Mewz, 28. April 2012, kl. 15:01

Mewz

Vi skal flytte tværs over landet til sommer og være ledere på en sommerlejr. Derfor leder vi efter pasning til Julius i uge 28 og 29, for at han ikke skal blive for stresset over det.

Min mor passer ham normalt, men han er simpelthen blevet så vanvittigt legesyg, at jeg gerne vil have ham passet et sted, hvor der er andre ildere at lege med. Også så vi kan se, hvordan han reagerer på andre ildere, da vi nok står for at skulle finde ham en legekammerat, når vi er flyttet.

Mad medfølger naturligvis - og det kan buret også sagtens. Vi kan selvfølgelig også finde ud af noget betaling for besværet.  :-)
Han er meget, meget sød og 99% bakkerenlig. Skriv rigtig gerne for at høre mere.

Det vil passe os bedst, hvis pasningen finder sted på Sydsjælland eller omegn, men da vi bor i Københavnsområdet kan det måske også lade sig gøre.

~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Mewz

~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

katja74

#2
Her kunne godt være en mulighed  ;

Vi har selv 3 drenge nu, og 4 til den tid :)

De er ude i løbegård ude i haven HELE dagen (med mindre det pisser ned, så er de inde), og inde i stue etagen om aftenen... natten foregår i bur :)

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Mewz

Spændende Katja! :-) Tusinde tak for din tilbagemelding. Julius er blevet super, super legesyg, så jeg tror, det ville fungere supergodt med en masse legekammerater og plads. :D

Hvis ikke jeg finder en, der passer os bedre geografisk, melder jeg lige tilbage til dig, så vi måske kan finde ud af noget. :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Mewz

~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!