Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Jack er blevet underlig

Startet af dejligste, 14. Maj 2012, kl. 17:49

dejligste

Hmm Jack er blevet underlig, han bruger konsekvent IKKE bakken, han sætter i modsatte ende af buret og gør hvad han nu skal. Dette har stået på i 1 uge nu, og han VIL IKKE bruge bakken overhoved. Faktisk bruger han den pludselig til at sove i, også selv om den ikke er gjort ren.

Det undre mig at han pludselig har ændret adfærd, er der andre der har prøvet det??

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

En af vores, jeg ved ikke hvem, er også begyndt at pølse på 2 sal hvor de har fodder og vand! Og det er selvom jeg tømer bakke 2 gange i døgnet!
Jeg forstår det heller ikke men, afføringen ser helt normal ud og ingen af totterne virker til at fejle noget. Hvis jeg ligger et tæppe på 2. sal så er der ingen pølser :S

Min teori er at ildere bare er tossede dyr der har deres egen mening om sagerne!

Anne

Hvor gammel er Jack? Og er der andre ændringer? øget lugt eller tisdrypperi?

Hvis der slet ikek er andet, så har han nok bare fået en fisk idé.

dejligste

Citat fra: Anne Dato 14. Maj 2012, kl. 20:18
Hvor gammel er Jack? Og er der andre ændringer? øget lugt eller tisdrypperi?

Hvis der slet ikek er andet, så har han nok bare fået en fisk idé.

Jack bliver 2 den 17 maj, og han er kastreret, så han er ikke i brunst. Der er ikke andre ændringer. Så det er nok som dig og A_M_T siger en fix ide'

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3