Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Varmen

Startet af dejligste, 24. Maj 2012, kl. 17:16

dejligste

Herhjemme har vi pt. 4 ilder basser, der alle ligger og sover det meste af dagen, faktisk er det først omkring kl 18 de rigtig vågner. Det er simpelhen varmen der gør dem dovne. Jeg sørger for de har koldt vand og at det "lufter" omkring dem, så de ikke får det alt for varmt.

Er der andet jeg kan gøre for dem??

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Minority ferrets

Mine har et badekar de kan gå i når de lyster :) det er super lækkert, det ved vi også fra os selv hvis det er varmt, lige at få lidt vand på kroppen :) det kan bare være i en vaskebalje eller en af deres bakker :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Louise V

Jeg har hældt lidt vand i en balje officer dem isterninger et par gange om dagen..

Og så når det midt på dagen får de et vådt koldt viske stykke de kan nuller sig i :)

Amazing Ferret

Jeg bruger en blomsterbestøver og lige giver dem et lille sprøjt en gang imellem

PiaLyng

Mine er friske nok, fordi de står i stuen, hvor jeg har persiennerne nede og heldigvis er der kun morgensolen..
Og vores dør i køkkenet står åbent stort set fra jeg står op til jeg går i seng :).

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Vores er også helt færdige og vågner også først op ved en 18 tiden.
Jeg sørger også for friskt vand mange gange dagligt og så isterninger i vandskålene så det holder sig koldt. Og ellers så lufter jeg godt ud med gennemtræk. Jeg har ikke mulighed for at gi dem en balje vand desværre da det så vil ødelægge vores trægulve på grund af det svineri de laver. Men jeg kan godt finde på lige og gi dem en balje en times tid!

Dyrenørden

Mine har idag fået deres egen balje vand jeg regner med de skal have sommeren over, derudover er alle vinduer plus døreb åben har sådan en smart netdør nemlig ;) De har det varmt men klarer den, de er ikke helt døde men man kan godt mærke de kvikker op om aftenen :)

dejligste

Jeg har prøvet at lave fylde en balje med vand, men det har ingeninteresser, og vores piger gider slet ikke vand.
Men de får våde/kolde viskestykker de kan hygge med.  :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3