Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kastreret ham

Startet af dejligste, 9. Juli 2012, kl. 09:34

dejligste

Hmm ved ikke lige om det er den rigtige tråd at skrive i, men nu prøver jeg...

Jack er jo kastreret og har været det i 1år ca. Men pludselig lagde jeg mærke til at det er lige som om han har sin tissemand fremme meget af tiden, og han er begyndt at "parre" på Dexter. Dette undre mig, da jeg jo mener han ikke burde have sådan en adfærd, eller er det helt normalt??  :S

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Eliza

Nogle hanner kan godt finde på at parre selvom de er blevet snittet, mener bare ikke det ville komme pludseligt efter så lang tid.

Han kan være ved at udvikle binyrekræft da det giver en øget hormonproduktion og de så nogle gange begynder at opføre sig som virile hanner. Der er ikke andre tegn ved ham vel?

Nogle hanner har mange hormoner i kroppen uden at have binyrekræft. KariN har fx en han der har fået implantater flere gange selvom han er snittet.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

dejligste

Jeg har været ved dyrlægen med ham, og der er ikke noget i vejen med ham, de har taget blodprøver og de viser ikke noget.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

ilderhjemmet

Vores Quark har været kastereret i ca 4 til 5 år, han begyndte i foråret med at vise brunst overfor en af vores piger, med tanke for lige netop binyrekræft kom han til dyrlæge og fik implatat, efter ca 2 til 3 uger var hans adfærd normal igen. Umiddelbart fandt dyrlægen heller ikke noget unormalt ved ham.

Kan kun anbefale at du får sat et implatat i ham  ;)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

KariN

Citat fra: Eliza Dato  9. Juli 2012, kl. 10:28KariN har fx en han der har fået implantater flere gange selvom han er snittet.

Nano er blevet scannet, røntgen fotograferet osv. for at være sikker på at det ikke er binyrekræft han har. Der er intet at finde i ham overhovedet, han har simpelthen bare en overproduktion af hormoner der gør at han tror han er en brunstig han hvert forår. Han har fået implantat to år i træk og det har virket fint, i år har det ikke været nødvendigt at give ham et nyt, da det han fik sidste år stadig virker.

Når han begynder at ville parre på de andre, bor han for sig selv i de uger det står på, han er ude og lege med de to andre hver dag men han kan ikke bo med dem i mens. Efter en uge eller to (som regel) går det over igen og han kan bo med de andre uden problemer resten af året.

Men jeg ville klart få Scannet jeres dreng for at være sikker på at det ikke er binyrekræft der gør at han pludselig opfører sig sådan.
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Minority ferrets

Hanne, jeg kan fortælle dig at begge hans brødre gjorde det samme :) mia gav endda ozzy implantat for at han skulle holde op, men det hjalp ikke noget :) så det er vidst helt normalt for de drenge :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html