Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

H sele

Startet af frederikwl, 8. August 2012, kl. 18:08

frederikwl

Hej folkens.

Jeg er den stolte ejer af min ilder Mille. 

Har lige købt en H sele til hende. Men kan simpelthen ikke finde ud af at få den på  :fnis:

Håber der er nogle der kan hjælpe mig, evt smide et link til en guide

KH
Frederik.

Anne

Der er forskellige h seler, kan du ikke smide et billede

frederikwl

#2
Jo.

Her :-)



Opdatering: Ved ikke lige hvorfor det ikke virkede. Her er det direkte link: http://imageshack.us/photo/my-images/6/img0133pr.jpg/

AlisVolatPropiis

personligt så har jeg den forreste løkke lukket -den der skal om hovedet :) selvf. i den rette størrelse for ilderen -det må du prøve dig frem med...den slider jeg så ned over hovedet -evt. mens ilderen får lov til at spise noget godt :) og så klikker jeg den sidste løkke rundt om maven -bag forbenene sammen :)

Den skal sidde stramt men ikke FOR stramt :) tjek gerne længe og meget indenfor -nogle ildere evner simpelthen bare at komme ud af alle seler -og de kommer jo ikke altid liige når man kalder, slet ikke udenfor hvis der er spændende :)

Eliza

hmm trine sådan har jeg aldrig overvejet at give sele på :)

Du skal indstille den i den rette størrelse, hvilket godt kan være det sværeste :) men det ville jeg gøre ved at prøve den på og tage den af og ændre det og så prøve den igen til den sidder godt.

Men den dims du hægter snoren fast i sidder på ryggen. Den ene af lykkerne hvis man kan kalde dem det er ofte længere end den anden og den skal rundt om maven bag ved forbenene og den anden skal rundt om halsen. Ved ikke om det var det du var i tvivl om eller det mere er fordi kræet ikke vil sidde stille og til det ville jeg bruge vitaminpaste eller olie den kan slikke i sig imens :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Ferretale

http://i.imgur.com/WevSK.jpg


Fandt lige et billede af min Fluke med sele på..

Du skal indstille selen som Eliza skriver..
Og så skal den sidde som på billedet  :)

Håber det kunne hjælpe  :)