Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Logre med halen

Startet af katja74, 11. August 2012, kl. 21:25

katja74

Når drengene er ude i løbegårdene... de går 2 og 2 i hver sin, der er oppe af hinanden.

Men når Sylvester nærmer sig gitteret mellem de 2 gårde... lægger Anton sig, skyder lidt ryg og logre med halen.

Jeg har aldrig set ham gøre det... og det ser ikke ud som en venlig logren... hvilket jeg er sikker på det heller ik er, da Anton ikke kan tåle Sylvester, og går li i hovedet på ham hvis jeg prøver at sætte dem sammen.

Logre Jeres (alfa)totter ??
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Zopad

Begge mine drenge gør det .. Men det er når de bliver sådan over ophidsede når de leger .. Og apollo gjorde det oss rigtig meget overfor hunden lige i starten, igen når han blev ophidset ..
Apollo & Draco <3

katjap

Mine gør det begge når de leger i rør... Der er det af positiv ophidselse..
Mojo gør det overfor Maica og her tror jeg det er negativt.. Så har det det i begge sammenhæng :)

AlisVolatPropiis

Det er "ophidselse" god eller dårlig :) mine gør det når de leger med hinanden -også som Katjaps...især i rør :)

Dark Crystal Ferret

Vores gør det også - det er så kært når de gør det <3

Minority ferrets

alle vores gør det, men det er især sjovt når Remus gør det, da han jo ikke har nogen hale  :fnis: det er derfor hele hans bagdel der kører fra side til side  :lol:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Eliza

Det betyder nok jeg er farlig og om lidt så angriber jeg dig :) på en god eller dårlig måde.. Alle mine logre men det er forskelligt i hvilke situationen, men oftest er det leg.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Zopad

Citat fra: Minority ferrets Dato 12. August 2012, kl. 12:08
alle vores gør det, men det er især sjovt når Remus gør det, da han jo ikke har nogen hale  :fnis: det er derfor hele hans bagdel der kører fra side til side  :lol:

Nåårrh det ville jeg gerne se  :fnis:
Kender det fra min hund der oss er haleløs .. Det er så sødt når hele kroppen bare køre fordi de er glade  :love:
Apollo & Draco <3