Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilder søges.

Startet af odineandefodder, 19. August 2012, kl. 17:38

odineandefodder

Jeg er en pige fra Lolland der søger en ilder der kan være sammen med min lille Max.
Max har altid været vant til andre dyr bla. hunde... men da jeg bor i en lille lejlighed med min kæreste, har jeg ikke mulighed for hund.
Max kommer tit med over til mine forældre der bor i hus. Der spæner han rundt og leger. Ilderen må ikke bide og skal være bakketrænet (små uheld kan jeg godt acceptere), det er meget vigtigt. Jeg har en lillebror der er hjemmeboende og han har tit venner på besøg. Er bange for de bliver bidt.
Ilderen skal være stirealliseret eller kastreret.

Knus herfra..
hvis I ikke vil henvende jer herinde, kan i skrive mig en mail: mathilde@mkpost.dk elle sms'e mobil: 51414111)

Dyrenørden

Du kan aldrig være 100 % sikker på en ilder ikke bider, derudover napper de jo i leg så kan du ikke accpetere det så synes jeg måske det er en dårlig ide at få flere.

odineandefodder

kan godt acceptere at de napper.. men de må ikke bide i fingrene eller hånden. hvis man stikker fingrene hen til dem.
Max napper også.. og bider i en strømper.. men han kunne aldrig finde på at bide med vilje :)

Amazing Ferret

Alle ildere kan finde på at bide. selv den sødeste og tammest ilder kan finde på at bide. Og ja det må man altså acceptere hvis man vil have ildere

odineandefodder

ja det fint. alle dyr kan finde på at bide, jeg er altså ikke dum.
Men for at skære det ud i pap, vil jeg have en der ikke bider okay? en der ikke bider når jeg stikker hånden hen til den osv.