Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

valg af tørfoder..

Startet af PiaLyng, 23. Maj 2009, kl. 17:44

PiaLyng

Jeg overvejer at skifte tørkost til ilderne. så vil bare vide om nogen har erfaringer med arion kitten :)?
Eller nogen af de ilder mærker nede fra zooplus.de ?


Anne

Arion er et fint foder, har brugt det længe, men det er ikke i min blanding pt. Jeg har lige slev bestilt fra Zooplus i går, jeg bestilte Hills kitten chicken, som er mit normale grundfoder (10 kg så følger der et lille telt med) og så knap 2 kg totaly ferret hvor der følger en hængekøje med. LÆkkert når man kan få en lille gratis ting og så bestille noget foder man aligevel skulle have  :D

De har også james wellbeloved til ildere, det skulle være ok. Og de har eukanuba killingefoder som er godt til ildere også.

PiaLyng

jeg elsker gratis ting  :P
tror lige jeg skal kigge lidt ekstra på zooplus.de :D

lillefnug

Citat fra: Anne Dato 28. Maj 2009, kl. 18:27
Arion er et fint foder, har brugt det længe, men det er ikke i min blanding pt. Jeg har lige slev bestilt fra Zooplus i går, jeg bestilte Hills kitten chicken, som er mit normale grundfoder (10 kg så følger der et lille telt med) og så knap 2 kg totaly ferret hvor der følger en hængekøje med. LÆkkert når man kan få en lille gratis ting og så bestille noget foder man aligevel skulle have  :D

De har også james wellbeloved til ildere, det skulle være ok. Og de har eukanuba killingefoder som er godt til ildere også.
Hej. Jeg har lige været på zooplus og kigge for første gang da jeg gerne vil bestille det samme som du har. Nemlig Hills kitten chicken med lille telt og totaly ferret med hængekøje. Jeg fatter hat og briller af det tyske og aner simpelt hen ikke hvad det er jeg skal bestille. Hjælp. :S
Mor til 5

RockaHulla

Det ser ikke ud somom der følger noget med de produkter nu. Det er lidt op og ned om man får gaver med.

Pipvig

Jeg var inde og kigge forleden og der gjorde der. Jeg får en nøglering (tror jeg nok) med mit bur (yay). Men det er vist kun de store pakker man får det med. Jeg opdagede det dog først ved check-ud.

RockaHulla

Ja, man får da også kun en nøglering med til foderet nu. Men ellers så sparer man jo points op til bonus shoppen, hver gang man køber noget :)

Pipvig

oki vidste ikke noget om en bonus-shop men kan så heller ikke tysk  :fnis:

EANCAI

vi har fodret med dou , er det dårligt?
-vil gerne have nogle råd? :)

lille_jill


Julie


lille_jill

Nå... Med et billede af en majskoble, kan det vel ikke være det bedste foder. Ikke at jeg skal gøre mig klog på det, har aldrig brugt det.

Namilla

Uha, så vidt jeg lige husker indeholder duo (det der er billede af) omkring 25-30% vegetabilske fibre...aldrig noget jeg ville give mine ildere! (billede af rødbede og majs på forsiden er advarselssignal nok!)...

EANCAI

ja vi giver dem nu royal canin fordi vi fik at vide herinde at duo var dårligt. Men vi har som sagt ikke så megen erfaring så bare host op med råd hvis i har lyst :dans: