Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Farvel elskede Cyrill

Startet af FerretParadise, 4. April 2012, kl. 09:24

Nanna

Kondolerer mange gange :( Sov sødt lille mut.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

lussingen

Kære Cyrill.

Så kom du ud i vores have og ligge. Jeg er meget glad for at din madmor gerne ville have at du skulle herud og ligge. Så har vi mulighed for at gå ud og sige hej til dig engang imellem.

Din madmor har tændt et lys for dig og hun har også sat en bjergkrystal fra Lars´s have, for du var så glad for at gå tur i den. Jannich har lavet dig en lille gravsten.
Sov godt Cyrill <3 <3

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Miliah


Masa

Sov godt morfar  <3

Nayuki, Maximus og Ichigo

Emils far

Kære Cyrill

Da kom den triste beskjed som jeg håpet ikke ville komme. Jeg hadde et lite håp om å besøke deg en siste gang, men matmor visste nok at du ikke hadde så lang tid tilbake sammen med oss mennesker.
Du var en ilder uden de store fakter, du var bare søt mot alle. Du kunne dog godt være litt frekk, og jeg har også fått et lite haps engang, dengang du var en ung lømmel. Jeg tror du var en livsnyter, for du kunne jo ligge i arm med alle, uten at noen ble sure. Jeg husker også de gange du og resten av flokken strakte ben i min gang, det var noen ganger reneste racerbanen når i kom flyvende lavt. Når du så stoppet opp for at vente på de andre, så du sjov ut med ditt ene forben, det så jo litt ut som "komodeben"

Jeg vet nå at vi aldri skal sees igjen, men at du nå er på den andre siden av Regnbueporten. Jeg tror også at du har det fint der, for din sønn har vært der i litt over 3 md. og er nok litt mer kjent der. Det trøster meg litt at Cashmere nå har deg ved sin side, så ingen av dere er alene.

Vi mennesker sitter nå igjen med savnet, men jeg vet at du har hatt et deiligt ilderliv, vært med på utallige utstillinger og opplevd en masse. Du har også fått et siste sted på denne jord med en fin gravplass, det føles godt <3

Hvil i fred, og pass på dine venner i ilderhimmelen.

ilderhjemmet

#20
mange varme tanker til dig Ann og vi kondolerer mange gange

RIP Cyrill
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Julie


FerretParadise

Tak alle sammen for jeres søde tanker og indlæg, de betyder rigtig meget for mig.

Det er lidt underligt, for når jeg står og siger farvel til en af mine ildere, så græder jeg aldrig.
Jeg har jo et stort ansvar, og beslutningen der skal tages skal være den rigtige. Det skal også foregå så roligt og afslappet som muligt, og jeg vil helst, at min ilder ikke mærker min smerte.

Jeg kan stå og være med til at obducerere dem, eller begrave dem, og ikke en eneste tåre kommer der.

Jeg skriver så mindetråden for dyret, og det vil jeg helst gøre så hurtigt som muligt, for jeg ved, at det er i den jeg finder starten på min sorg process. Når jeg læser mange af jeres indlæg i denne tråd, så får det endelig mine tåre frem, så mærker jeg for alvor savnet.
Når jeg læser mange af jeres andres minder om Cyrill, eller ser billedet af tre af hans "børnebørn", så triller tårene ned af mine kinder.

Jeg ved, desværre pr erfaring, at via denne tråd vil jeg finde fred, og få bearbejdet min sorg over tabet af Cyrill.

Her er faktisk et billede af Julias første møde med Cyrill:

Tak for det minde Julia.  :) Det fik mig til at smile.

Så tusind tak alle sammen.
Ann Hillerslev.

the bird

søde Ann, jeg kender hverken dig eller Cyril, men har i dine tråde hurtigt kunne se at i havde et helt specielt forhold, jeg har flere gange læst denne tråd og har været fuldstændigt blank i forhold til hvad jeg skulle skrive, som sagt kender jeg ikke dig og Cyril, men alligevel sidder jeg her med tåre i øjnene, jeg er virkeligt ked af dit tab, Cyril lød virkeligt som noget helt specielt, det at Cyril kæmpede for at have lidt længere for at være sammen med dig og de andre viser også bare hvor meget i betød for hinanden,

Hvil i fred smukke Cyril, du båtter rundt på den anden side af regnbuen nu og kigger ned på din elskede madmor  <3

Shamua

Smuk smuk tråd Ann! Han vil bestemt aldrig blive glemt! Kondolerer med jeres tab :'(

Er glad for at jeg nåede at hilse på ham et par gange, for han var en rigtig dejlig ilderdreng! <3

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Er jeg virkelig ked af at høre Ann. Kondolerer mange gange :'(

NemoToft


Soelberg`s SUN ferret


CMS

Farvel farmand! Du var altid så sød <3 Jeg ved at min madmor holdt rigtig meget af dig og vil savne dine små charme-trick, når hun er på besøg i Sydhavn!

Båt fra Echo





Mange hilsner Christina

Lyspunkt

Det gør mig ondt at læse, Ann. Kondolerer  :(
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11