Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilder søges!!

Startet af ChewToyHead, 30. December 2010, kl. 16:26

ChewToyHead

Hej alle ilder-folk!

Jeg har haft et sørgmodigt år, hvad ildere angår.
Hele min gamle flok har tabt til kræften, og tilbage sidder Nord nu helt alene  :'(
Så jeg søger en ny ven til Nord  ;)
Jeg kan desværre ikke give så meget for ham/hende - tilgengæld er jeg førtidspensioneret, så det jeg kan gi' er tid og kærlighed!  <3
En han er nok det, jeg helst vil ha' - men kommer den rigtige pige, kan jeg nok godt overtales  :P
Jeg har haft ildere siden 2002, så jeg har masser af erfaring og jeg har også været en større del af ilder-verdenen, end jeg er nu.
Så en del kender mig, og kan stå inde for, at mine ildere altid bliver behandlet godt  :ja:

Håbefulde hilsner Nille/ChewToyHead (Roskilde)  :dans:

Selina

jeg ved at der er en herinde der har en pige til salg for 1000 kr, med tavle og det hele, hun har også lagt annoncen op på dba.dk så måske du kan finde den :)

Selina

Citat fra: Selina Dato 30. December 2010, kl. 16:32
jeg ved at der er en herinde der har en pige til salg for 1000 kr, med tavle og det hele, hun har også lagt annoncen op på dba.dk så måske du kan finde den :)

Jeps har lige tjekket det, HB-ferrets har en pige til salg, hun ser rigtig dejlig ud :)

ChewToyHead

Hun ser sød ud - men det er desværre for mange penge :/

Selina

Citat fra: ChewToyHead Dato 30. December 2010, kl. 17:43
Hun ser sød ud - men det er desværre for mange penge :/

Øv det kan jeg godt se :/ kender godt det dermed at det er for mange penge, har faktisk lige kigget lidt på dba IGEN heh, der er en anden sød tæve til salg til 600, og det er i rødovre, det er ikke super langt fra roskilde :) hun skulle være halv angora :)

SaraJ

Citat fra: Selina Dato 30. December 2010, kl. 22:33
Citat fra: ChewToyHead Dato 30. December 2010, kl. 17:43
Hun ser sød ud - men det er desværre for mange penge :/

Øv det kan jeg godt se :/ kender godt det dermed at det er for mange penge, har faktisk lige kigget lidt på dba IGEN heh, der er en anden sød tæve til salg til 600, og det er i rødovre, det er ikke super langt fra roskilde :) hun skulle være halv angora :)

Hende kigger jeg på hver dag nok...  :P Hun ser så sød ud.

ChewToyHead

Hun ser rigtig sød ud! Kunne godt være, jeg skulle prøve at kontakte hende :)

Selina

Citat fra: SaraJ Dato 30. December 2010, kl. 22:44
Citat fra: Selina Dato 30. December 2010, kl. 22:33
Citat fra: ChewToyHead Dato 30. December 2010, kl. 17:43
Hun ser sød ud - men det er desværre for mange penge :/

Øv det kan jeg godt se :/ kender godt det dermed at det er for mange penge, har faktisk lige kigget lidt på dba IGEN heh, der er en anden sød tæve til salg til 600, og det er i rødovre, det er ikke super langt fra roskilde :) hun skulle være halv angora :)

Hende kigger jeg på hver dag nok...  :P Hun ser så sød ud.

præcis, det gør jeg nemlig også, sys bare hun ser så dejlig ud. meen det går ikke, jeg har nok i mine 4 drenge :)

ChewToyHead

SÅ er der fundet en ilder til ensomme Nord  :dans:
De klikkede med det samme og de både leger og putter sammen!  :fnis:
Her er hun lige vågnet... derfor hun ser lidt "skæv" ud  :lol:




Kristine

Hvor ser de søde ud!
og rigtig sjovt, jeg bor også I Roskilde!
Og har en dejlig dreng og pige! Måske vi skulle have en ilder playdate :)
Min dreng skal bare lige kastreres først... så indtil videre kan jeg kun komme på besøg med min lille pige..
men hun er også rigtig skøn og legesyg og andre ildere plejer at elske hende!
Hun er 7-8 måneder gammel :)
Mange knusser

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

ChewToyHead

Det kan godt være, vi kan finde ud af noget  :ja: