Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

søger hvalp

Startet af Wolter, 17. Februar 2011, kl. 22:51

Wolter

Som I nok har regnet ud er jeg ny her på forummet! :D tak tak!  :dans:
Jeg er igang med at læse om ilder and so on, og jeg skal nok spørger hvis jeg ønsker info.

NU TIL DET VIGTIGE; Jeg ønsker at købe en Pastel hunhvalp, og jeg ville lige hører om hvor mange der regner med at have nogle hvalpe klar om ikke så længe?

Jeg bor i jylland, så det er nok best hvis det er én tæt på mig, da jeg rigtig gerne vil følge med fra starten af.
Men alt det der kan vi snakke om via PM eller mobil, Email, MSN eller hvad I nu end fortrækker.. :)
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Shamua

Hold øje med det her inde.. i løbet af nogle måneder dukker der hvalpe op, om der kommer pastel kan jeg ikke lige sige :P

Vh. Marianne

Wolter

Shamua - Det er også snart forår, så jeg regner med at der snart kommer hvalpe!!  :dans:
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Shamua

Regner jeg også stærk med :P Leder selv efter albino eller pastel :P

Vh. Marianne

cibatuchsi

mon ikke der kommer nogen lækre små pasteller til verden et eller andet sted i dk :)
vi får desværre ikke selv pasteller, men albinoer og muligvis vildtfarvet ;)

Anne

Jeg vil opfordre dig til selv at kontakte nogle opdrættere. De fleste kan godt finde købere til deres hvalpe, især pasteller, og er derfor også lidt kritiske med hvem de sælger til. Så hvis du sender en mail rundt hvor du fortæller om dig selv, og de får et godt indtryk af dig, så har du en MEGET større chance end at skrive her.

jeg ved ikke om www.evergreenilder.dk får hvalpe i år, men prøv at skriv og spørg?

Wolter

Shamua - held og lykke! òwo

cibatuchsi
- Det håber jeg! Et sted er der en unge der venter på mig! xD
aww! :c

Anne - Jeg har allerede sendt hende en email, men hun svarrer ikke.. :c
Jeg håber lidt at hun svarrer en af dagene, jeg skal bare være toldmodig! :D
Men imens så tænkte jeg at jeg lige så godt kunne skrive her og håbe at nogen så mig, Stine har allerede skrevet til mig og sagt at hun snart får hvalpe til slutningen af Marts, men det skader ikke at blive skrevet op flere steder?  :dans:
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

PiaLyng

Det ofte nemmere at ringe til Mette og snakke med hende om hendes planer osv.

Ellers får Hanne Cilleborg (Cille) måske pastel (har ingen idé)

Cille

Jo chancen for pastel er der da :)
Men kan ligeså godt sige det med det samme... jeg vil helst have folk henvender sig når der er kommet hvalpe.
Gider ikke love noget jeg ikke kan holde, og så folk jo også fri for skulle på liste, og måske vente forgæves

Mette - Evergreens Ildere

Hvis du eller andre skal have fat på mig er det nemmere på telefon, hvis tlf ikke bliver taget så smid en sms om hvad det drejer sig om.. Mailen bliver kun tjekke engang imellem.. Jeg har simpelthen ikke tid til at besvare alle de mails iøjeblikket.. Og self undskyld for det..

Håber du finder den ilder du søger..  :D


AnneME

De er os så smukke. Vil også gerne ha em :-)
Men ingen bliver som dexter :-(

Bawa

Jeg tror måske at jeg får pastel hvalpe, men jeg kan selvfølgelig ikke garantere noget :P

Wolter

DENNE TRÅD MÅ GERNE SLETTES! :D
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!