Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Pastel tæve sælges

Startet af Sisser, 17. April 2011, kl. 14:36

Sisser

Ilder, Pga. manglede tid er jeg nødt til at sælge min dejlige ilder, Sindy.
Hun er knap et år gammel og er både steriliseret og vaccineret, dog uden stambog. Hun er både bide og bakke trænet, men i lege kan hun godt markere lidt.
Hun er en ilder med en meget stor personlighed og jeg er enormt ked af at skulle sælge hende, men hun fortjener en ejer der har bedre tid til hende, end jeg har.
Hun sælges med bur og sælges kun til en hjem der har eller har haft ildere.
Prisen er ikke den vigtigste.
Byd :))


Mvh. Sisser, Randers
Skriv eller ring
21 85 03 91     

Billeder kan ses her
http://www.guloggratis.dk/dyr/andre-kaeledyr/ilder/annonce/10874634?imagepos=2#images
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Shamua

Jeg kan hvertfald godt skrive under på at Sindy er en rigtig dejlig pige, håber du finder et godt hjem til hende :)

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hun ser rigtig sød ud, men hun ser godt nok også ret tynd ud på det billed hvor hun går på sengen! Måske det bare er billedet der snyder?!

Barky

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 17. April 2011, kl. 15:26
Hun ser rigtig sød ud, men hun ser godt nok også ret tynd ud på det billed hvor hun går på sengen! Måske det bare er billedet der snyder?!

Jeg tror at det er billedet der snyder.. Mine ene tæve ser også sådan ud, og hun er bestemt ikke undervægtig. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sisser


Hun er bestemt ikke undervægtig :) Det er billedet der snyder :) Tror det er 900 g hun vejer :)
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Thomas

Hejsa

Er hun solgt ? Kunne godt være interesseret. Hvis hun er ledig må du gerne sende en PB med tlf. nummer og pris ide :-)

MVH
Thomas

lille_thor

Citat fra: Thomas Dato 23. Maj 2011, kl. 01:12
Hejsa

Er hun solgt ? Kunne godt være interesseret. Hvis hun er ledig må du gerne sende en PB med tlf. nummer og pris ide :-)

MVH
Thomas
prøv at se datoen hvornår den er slået op og den er heller ikke på guloggratis mere, så er den nok solgt.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred