Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Stort hurra for mig

Startet af lussingen, 2. April 2010, kl. 08:47

lussingen

I går fyldte jeg 3 år. Det syntes mine madforældre skulle fejres med maner. De havde derfor inviteret mine mad-bedsteforældre, min gamle madmor og Jannichs bedste ven til boller og lagkage. Og  ved I hvad?? Jeg fik min helt egen lagkage :dans:
Her kommer lige lidt billeder fra dagen.

Her er jeg, Loke, det er mig der havde fødselsdag :P

Og her kommer lidt blandede billeder fra dagen....












En menneskekage....

Og min ilderkage....










Jeg havde en vidunderlig dag sammen med mine mennesker og mine venner, til sidst blev jeg dog træt... Meget træt
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Stort tillykke med igår Loke. :sang:

Det ser ud til at ha været en rigtig sjov fødselsdag, med gæster, gaver og en rigtig ilder lagkage. :)
Jeg har jo også snart fødselsdag, så jeg håber at min dag bliver lige så god.

Båt
Cyrill.
Ann Hillerslev.

lussingen

Jeg siger dig Cyrill, det var bare den bedste fødselsdag ever! Jeg kan godt forstå du glæder dig. Min madmor siger, at hvis hun kender din madmor ret, så bliver du også forkælet på din fødselsdag (og alle andre dage i året :fnis:)

Båt båt Loke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Soelberg`s SUN ferret


stort tillyke med i går. Sikke en fin lagkage du fik, smagte den godt  <3

mette11

Stort tillykke Loke... :tillykke: 
Det ser da virkelig ud som om dine mennesker formår at fejre dig med maner!! Vi vil også have ilder-kager!! Altså faktisk vil vi hellere have menneskekager, men det må vi aldrig...de er pænt kedelige her i huset...men en ilderkage...mmmm...det ser altså godt ud...og du fik gaver med lækkert papir!!! Vi elsker gavepapir... <3

Båt-båt fra Marius, Albert, Sigi og Mallow

Julie Stuhr

Tillykke med fødselsdagen, Loke :D


Bawa

Åhh tillykke Loke! .. Sikke du er blevet forkælet :ja:
Og den lagkage ser da bare for lækker ud.

KariN

Tillykke med dagen i går Loke :D hvor ser det bare ud til at du har haft en dejlig dag med dine venner og madmor :D

Mange Båt Naanok, Julian og Cassiopeia + deres madmor
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie


AlisVolatPropiis

Tillykke Loke...sikke en faaaaaaaaaantastisk kage :D jeg synes din ser meget bedre ud end den til de tobenene og den ligger sikkert gåååååt i mavsen :D Dejligt din søde mor forkæler sig sådan :D

Båttelykke Cosmo

Julbert

Ser ud til han havde en helt perfekt ilder-fødselsdag! :)
Tillykke med ham...

lussingen

Tak skal I have allesammen :)

Soelberg´s SUN ferret: Kagen var super-duper god. Jeg spiste så meget, at jeg måtte ind og have en "morfar" :-$

Mette11: hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg også hellere have menneskekagen. Men mine madforældre må være lige så dødsyge som jeres, for vi fik ikke engang lov til at smage så meget som en mikroskopisk krumme :S Jeg blev også meget glad for papiret, men gamle Muddi stjal det, så det blev en kort fornøjelse :nej:

Julie Stuhr: Tak skal du have.

Bawa: ja, det er altid dejligt at blive forkælet. Jeg synes nu godt de kunne diske op med sådan en kage lidt oftere... :fnis:

KariN: Jeg har bare haft den bedste dag. Jeg var helt overgearet sagde min madmor, bare fordi jeg løb rundt og legede hund...

Julie: Mange tak.

Trine: Min madmor siger, at hun blev inspireret til at lave kagen, af en sød pige der er her på forum :P

Julbert: Jeps, det har bare været den perfekte fødselsdag :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Sikke nogle flotte billeder! Jeg tror altså også at jeg skal lave en kage når my bliver 5 her til sommer :) Har også haft det i hovedet siden jeg så trines

AlisVolatPropiis

Loke :D det er bare dejligt vores madmødre kan inspirere hinanden :D det er vidst det min madmor siger det her forum er til for :D -hun siger også du er en lækker fyr som gerne må bo her.. o.O

Cossi

A.C

Tillykke med fødselsdagen, det så bare ud til at være vildt hyggeligt!! Tror jge skla arbejde på sådan en kage, mon ikke ilderne ville blive glade for det :fnis: