Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Billedkonkurrence august 2009

Startet af Malene, 3. August 2009, kl. 20:26

Malene

Tema
Ilder(e) og ejer - Vi er ligeglade med om du er tyk eller tynd, ung eller gammel. Nu er det tid til at se hvem der sidder bag skærmen! :D

Regler
- Man skal eje rettighederne til billedet, samt eje mindst én ilder på billedet.
- Billedet skal være mindst 640x480 pixels og må ikke "stå op".
- Man må kun detage med ét billede og det må ikke tidligere være vist på Ferretopia (nogensinde) eller på et andet forum de seneste 2 måneder.
- Billedet skal være skarpt og tydeligt og må ikke være manipuleret, udover småting som at gøre skarpere, ændre kontrast, fjerne røde øjne osv. Det må desuden heller ikke være mærket med dato og/eller tidspunkt.
- Ved at indsende et billede, accepterer du samtidig at det må vises på forsiden og i "Arkivet" på ubestemt tid.

Indsend billedet, samt brugernavn og ildern(e)s navne til k@ferretopia.eu inden den 24. august 2009, kl. 23:59.
Alle detagende vil modtage respons på deres indsendte billeder.

Vinderen af afstemningen vil få deres billede i en ramme og smækket en måned på forsiden!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

AAAAAAHAHA JEG HAR DET PERFEKTE BILLEDE!!!!!! 

Pipvig

en skam at jeg har posted det billede hvor jeg er knald rød i hovedet og Max slikker mig på næsen  :lolchair: :lolchair: :lolchair:

Malene

Citat fra: Pipvig Dato  3. August 2009, kl. 20:56
en skam at jeg har posted det billede hvor jeg er knald rød i hovedet og Max slikker mig på næsen  :lolchair: :lolchair: :lolchair:
Så må du jo tage et nyt! :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Pipvig

:lol: jeg tror desværre det var et once-in-a lifetime billede... Men mon ikke jeg finder på noget? Jeg har jo også fået flere ildere... Jeg skal bare lige have fundet ud af hvordan jeg fjerner datoen fra mine billeder.

lille_jill


Julie

haha, fedt emne! må se om jeg kan komme op med noget så

Peewit

Why oh why må man kun deltage med et...! Det er jo MEGA svært at vælge.....! :X
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Black Diamond

Hold da op ,så bliver der godt nok kurrence i den her måned så :S Så har mit billede ikke en chance..piv :fnis:

Pipvig


cibatuchsi

så må jeg igang med at vælge. eller også kunne det være man skulle få taget nogen nye....

lille_jill

Kan min mor stå som ejer?? Kan jo ligesom ikke både være fotograf OG stå model?

cibatuchsi

Citat fra: lille_jill Dato 17. August 2009, kl. 13:58
Kan min mor stå som ejer?? Kan jo ligesom ikke både være fotograf OG stå model?
din mor kunne feks ikk tage billedet...hihi

lille_jill

Der er da ingen som gider at glo på mig på forsiden

cibatuchsi

Citat fra: lille_jill Dato 17. August 2009, kl. 20:00
Der er da ingen som gider at glo på mig på forsiden
jo da det kan ikke være værre end hvis det havde været mig...gg