Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min ferie

Startet af Line, 9. August 2009, kl. 04:32

Line

Nu er det en uges tid siden jeg kom hjem fra en utrolig lang ferie, og jeg ville da lige dele nogle af de skønne billeder med jer.

Long Beach


San Diego, Sea World


Grand Canyon


Hoover Dam


Las Vegas, The Strip


Death Valley. Bad Water Basin


Sequoia National Park, Tunnel Log


Jordbærplukkere


Yosemite


Winchester


San Francisco, Lombard Street


Pier 39 med Alcatraz i baggrunden


Painted ladies


Solvang


Hollywood/Bel Air


Highway 1


Søelefanter


Panama


Panama

Black Diamond

Virkelig fede billeder du har taget :dans: De er godt nok fede. Håber du har haft en dejlig tur :)

Bawa

rigtig gode billeder - især det med delfinen .. det ligner den bare hænger der i luften  :fnis:

Line

Ja, jeg har fået et par gode ind imellem.... Tror jeg har over 1000 billeder fra den tur  :lol: men var også af sted i en måned... Kunne være fedt at få et godt et blæst op til plakatstørrelse eller så... Men til gengæld når der er så mange billeder er der også nogle der bare ligner intet :lol:

Katrine

Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig,Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig, Jeg er ikke misundelig...

Jeg er MEGET misundelig!
F*ck det ser fedt ud.
Ildere: Loppen & Bamse

Malene

^ :lol:

Årh, nogle fede billeder! Jeg er slet heller ikke misundelig :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie Stuhr

Jeg vil også afsted i en måned!

Line

Heh...

Det er i hvert fald en oplevelse for livet sådan en tur der... Men hold op hvor jeg nyder at komme hjem og gøre rent efter Zamira  :lol: