Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Drikkedunk eller skål?

Startet af Bawa, 10. September 2009, kl. 14:25

Bawa

Et lille spørgsmål til dem der har deres ildere i bur:
hvad foretrækker i: vandskål eller drikkedunk? Og hvorfor? :D

Jeg bruger selv begge dele i begge burene :P
Dog er vandskålene de der metal nogen der kan spændes fast,
for ellers ville der nok være vand ud over det hele hver eneste dag  :fnis:

Bawa

Hov .. Grunden til at jeg bruger begge dele er at det er forskelligt hvad mine dyr foretrækker at bruge  :ja:

Katrine

Drikkedunk ellers bliver hele buret vådt.
Ildere: Loppen & Bamse

Namilla

Drikkeflaske... = ingen vandpjaskeri og ingen mad/grus/ skidt i vandet...

Julie

I buret bruger jeg sådan en skål der er sat fast til tremmerne, så den ikke kan væltes.
I transportkassen bruger jeg en drikkeflaske

Black Diamond

Jeg bruger begge dele i buret.. det komme lidt an på det hele hvad de helst vil havde..Jeg har mad og vand skål på en hylde oppe øverst i buret og drikkedunk nede ved bunden. så vælger de selv..

AlisVolatPropiis

Mine har en vandskål der kan sidde fast, og som sidder højt. Jeg bruger nogle gange vandflaske i transportburet, men synes de drypper og bryder mig ikke så meget om de bider i metalrøret :)


Barky

Skål..... Der sidder fast på siden i buret eller står med en bakke under i køkkenet... ;)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Peewit

Drikkedunk i buret og transportkassen og så vandskål ude... Men de vil helst drikke af dunken i transportkassen, når de er ude, hvis de altså kan komme til den..!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Idamusen

drikkedunk. og det er noget af de bedste de ved. vi har en i buret hvor dutten skal trykkes op. skulle vistnok være bedre for tænderne. og en alm i transportkassen. og det første de gør når de kommer ud af buret er at løbe ind i stuen og drikke vand. den er åbenbart bedre  :nej:

vi har prøvet med skål. men det gik ikke så godt. der sejlede buret konstant. også selvom den sad i en fastskruet metalting. så blev den bare skubbet op.