Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Billedkonkurrence september 2009

Startet af Malene, 16. September 2009, kl. 20:25

Malene

Tema
På legepladsen - Om det er på en gynge, i sandkassen osv., er ligemeget. Det skal bare være på en menneske-legeplads :D

Regler
- Man skal eje rettighederne til billedet, samt eje mindst én ilder på billedet.
- Billedet skal være mindst 640x480 pixels og må ikke "stå op".
- Man må kun detage med ét billede og det må ikke tidligere være vist på Ferretopia (nogensinde) eller på et andet forum de seneste 2 måneder.
- Billedet skal være skarpt og tydeligt og må ikke være manipuleret, udover småting som at gøre skarpere, ændre kontrast, fjerne røde øjne osv. Det må desuden heller ikke være mærket med dato og/eller tidspunkt.
- Ved at indsende et billede, accepterer du samtidig at det må vises på forsiden og i "Arkivet" på ubestemt tid.

Indsend billedet, samt brugernavn og ildern(e)s navne til k@ferretopia.eu inden den 30. september 2009, kl. 23:59.
Alle detagende vil modtage respons på deres indsendte billeder.

Vinderen af afstemningen vil få deres billede i en ramme og smækket en måned på forsiden!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Malene

Så er der ca. 1 uge tilbage at indsende billeder i! :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill


Julie


Bawa


lille_jill

Det er Hvidovre!! Vi har ingen legepladser

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Malene

Ej come on, man kan da (næsten) altid finde en legeplads! :P Men I finder den nok ikke derhjemme :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie

jeg bor kun 50 meter fra en legeplads, men mine dyr ligner jo kraftedeme noget jeg har pelset og limet sammen igen! :(

Malene

Pjat med dig Julie. Alle ildere er smukke! :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Citat fra: Julie Dato 27. September 2009, kl. 16:54
jeg bor kun 50 meter fra en legeplads, men mine dyr ligner jo kraftedeme noget jeg har pelset og limet sammen igen! :(
Det lyder som mine dyr. Så jeg spriger over.
Ann Hillerslev.

Pipvig

De billeder jeg fik taget var helt vildt dårlige...

Bawa


cibatuchsi

havde da oz helt svedt det ud igen.