Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Billedkonkurrence november 2009

Startet af Malene, 22. November 2009, kl. 05:01

Malene

Tema
Jul - Temaet kommer nok ikke som nogen overraskelse, men reglen om at billederne ikke må være redigerede, er blevet fjernet i denne måned. Dvs. I må skrive "glædelig jul" og sætte nissehuer på, ligeså tossede I har lyst til :D

Regler
- Man skal eje rettighederne til billedet, samt eje mindst én ilder på billedet.
- Billedet skal være mindst 640x480 pixels og må ikke "stå op".
- Man må kun detage med ét billede og det må ikke tidligere være vist på Ferretopia (nogensinde) eller på et andet forum de seneste 2 måneder.
- Billedet må ikke være mærket med dato og/eller tidspunkt.
- Ved at indsende et billede, accepterer du samtidig at det må vises på forsiden og i "Arkivet" på ubestemt tid.

Indsend billedet, samt brugernavn og ildern(e)s navne til k@ferretopia.eu inden den 6. december 2009, kl. 23:59.
Alle detagende vil modtage respons på deres indsendte billeder.

Vinderen af afstemningen vil få deres billede i en ramme og smækket en måned på forsiden!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Tazz

Ang det med redigering. Må man så også sætte rammer, clipart osv på?? Ligesom på de julebilleder jeg har lavet for nogen herinde?

Malene

Du må gøre lige hvad du har lyst til, men det behøver ikke været redigeret :)

Jeg vil dog lige minde på at man skal huske at få tilladelse fra ejeren, hvis man finder noget på nettet man gerne vil bruge.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Tazz


Black Diamond

Weeee så kom den  :dans: Men uh da.. så skal jeg da op af stolen hvis jeg skal komme med noget bedre end Tazz :S

cibatuchsi

så det igang med at tænke... og være kreativ. to ting der ikk helt beskriver mig...gg

NannaMB

Hvornår skal man sidst sende billedet egentligt? Er jo lidt ny.

Amazing Ferret

Citat fra: NannaMB Dato 22. November 2009, kl. 22:11
Hvornår skal man sidst sende billedet egentligt? Er jo lidt ny.

Hvis du læser det Malene har skrevet, så står der ALT hvad du har brug for at vide om selve konkurrencen  ;)

Bawa


Malene

Der er lidt over 6 døgn tilbage at indsende billeder i :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Arbejder på sagen!

Skal jo til at være kreativ!.. :-$

Vh. Marianne

Bawa

F*CK!!! :o Det havde jeg helt svedt ud!
Går i gang med kameraet med det samme, puha.

Line

Nu er det et par dage siden jeg har indsendt, men har ikke modtaget respons... Er der en grund til det?  :S

Malene

Næh, jeg har bare ikke lige fået tjekket mailen. Der skal nok komme et svar :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Må man godt tage flere forskellige billeder og sætte sammen til 1 billed?