Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

R.I.P Trille

Startet af Lea, 25. December 2009, kl. 11:00

Lea

Det er min venindes ilder , jeg passet hendes dyr fra fredag den 18.12.09 da hun skulle til sjælland og holde jul. så sagde jeg ja til .. det har gået rigtigt fint Trille har været frisk og løbet og leget men så den 24.12.09 synes jeg hun så underlig ud og virket helt flad men troede det var fordi hun lige var vågnet og at det gik over, og havde planlagt at hvis hun ikke var blevet bedre skulle hun til dyrelægen. men det har gået så hurtigt så hun lå død idag 25.12.09 kl 10 gik jeg ud til dem og kiggede. og Kaldte på Trille hun kom ikke frem så jeg rodet rundt i buret også ligger hun helt stiv, og hendes bofælle Batman har jeg taget ud af buret og han er kommet ind i et andet og har tjekket ham i hovede og røv. men han virker frisk og det gør Stump og Junior også.

Ander ikke hvad der er sket. så jeg har ringet til min veninde og fortalt hende det, var rigtigt hårdt for passer hendes dyr og skulle ha gjort noget igår hvor jeg så trille så underlig ud.  :(

Er meget ked af at Trille skulle død. og oversagen ved jeg ikke.  :'(
Opretter denne tråd til minde om den Smukke lille pige.
Er helt blank for er et chok for mig at hun er død. så ved ikke mere hvad jeg skal skrive  :'(
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Shamua


Vh. Marianne

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Lena og Peter


Bawa

Hold da op :/ ..
Hvor må det være frygteligt.

Sølvsten

Lea husk at du har gjort alt i en god mening. Det er jeg sikker på at din veninde også synes. RIP Trille

Soelberg`s SUN ferret


FerretParadise

Ann Hillerslev.

PiaLyng


lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julie


Pipvig


Lea

Er rigtigt trist . og har været ked over det hele dagen.

Ejeren forstod at det ikke var min skyld og at de ikke skulle ligge det over på mig da jeg skrev at jeg har gjort alt hvad jeg kunne for hende. og at jeg faktisk selv er skide ked af det. gik helt i panik hvor jeg kom derud og hun ikke kom frem og endnu mere i panik hvor jeg så fandt hende helt stiv.
Kan slet ikke have at dyr dør.

Også at jeg har en masse ting pt med familien og min angst. og det snart et år siden jeg mistede min første tæve som døde i mine arme jeg heller ikke helt er kommet over . gør det ikke bedre. så har grædt i nogle timer idag. er et hårdt tab selvom det ikke er min.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Batman2007

Hej lea.
1000 Tak for det du har gjort har inde. Det betyder virkelig..  <3
Og mange alle sammen for dem der føler med os. :)
R.I.P Min lille skat trille. Du var virkelig guld værd.
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!