Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Billedkonkurrence august 2010 (afstemning)

Startet af Malene, 26. August 2010, kl. 08:41

Malene

Tema: BARF-ilder

Nr. 1


Nr. 2


Nr. 3


Nr. 4


Der står foroven, hvor lang tid I har at stemme i :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua


Vh. Marianne

katja74

Hvor er billede nr. 2 et skønt billede.... men min stemme er sat på nr. 3, da det viser røvdyret i ilderen  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

FerretParadise

Citat fra: katja74 Dato 26. August 2010, kl. 09:56
Hvor er billede nr. 2 et skønt billede.... men min stemme er sat på nr. 3, da det viser røvdyret i ilderen  ;)
Røvdyret.. :lol: :lol:
Ann Hillerslev.

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

lussingen

Så har jeg også stemt :)

Ha ha røvdyret....  :P
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

cibatuchsi


PiaLyng

Jeg har stemt, synes ikke som sådan at det var svært :)!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ej sys sku billed to er lidt ondt i denne afstemning! For når det er BARF emne ved man at den lille stakkels søde mus skal spises!
Hvis det derimod havde været et emne der lød noget lign. dette: "anderledes venskab" eller noget i den stil! er det jo et genialt og meget sødt billed!

Julbert

Jeg er heller ikke så god til billed 2 - ikke at det er et dårligt billede, slet ikke, det er faktisk rigtig fint, men tanken om, at ilderbassen højest sandsynligt satte gebisset i den bette søde mus kort efter... ej, puha.. den tanke er jeg ikke så god til :)
Det med at tage livet af dyr eller bare se dyr taget livet af andre dyr, det kan jeg ikke holde til at se.. så vræler jeg, hehe..

Jeg giver selv mine piger mus, dog frosne - og de er selvfølgelig født frossen og I andre skal ikke påstå andet!! :P


Nå, men så er der i hvert fald også stemt herfra :)

KariN

Citat fra: Julbert Dato 26. August 2010, kl. 13:36Det med at tage livet af dyr eller bare se dyr taget livet af andre dyr, det kan jeg ikke holde til at se.. så vræler jeg, hehe..

Jeg giver selv mine piger mus, dog frosne - og de er selvfølgelig født frossen og I andre skal ikke påstå andet!! :P

Jeg er helt enig ;) Er også overbevist om at frosne mus aldrig har været andet end frosne :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

katja74

Citat fra: FerretParadise Dato 26. August 2010, kl. 09:57
Citat fra: katja74 Dato 26. August 2010, kl. 09:56
Hvor er billede nr. 2 et skønt billede.... men min stemme er sat på nr. 3, da det viser røvdyret i ilderen  ;)
Røvdyret.. :lol: :lol:

Ups.... hihi... :-$  
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AnneME


Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

Jeg er heeelt vild med billed 2... :D Syns det er skide godt fanget..
Bla bla bla.... Hilsen Julia