Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ferplast furet tower

Startet af Agger, 30. August 2010, kl. 22:51

Agger

Hej alle sammen.
Jeg har endelig fundet en lille tot jeg skal købe. Han er salgs klar om 3 uger så glæder mig meget. :dans:
MEN - jeg mangler stadig et bur, og jeg havde egentlig overvejet at købe dette :

http://akvanet.dk/gnavere-ildere-162/bure-214/fritte-ilder-bure-219/ferplast-furet-tower-1052.html

Vil det være stort nok, eller skal jeg finde noget større?

Har aldrig før haft bur til mine ildere, derfor jeg ikke lige ved så meget om det.. Men kæresten ser helst den kommer til at have et bur, til når vi sover og ikke er hjemme.

Knuuus den snart meget lykkelige ejere af en ny lille tot.

AlisVolatPropiis

Jeg bryder mig ikke så meget om det, men det er fordi jeg synes det fylder enormt meget i forhold til ilderen kun har omkring 2kvm at gå på...og de små hylder der giver jo ikk meget plads, kun til at sidde stille og vende sig på.....men jo det er et fint stort bur til en ildere altså og TILLYKKE :D :D

Agger

Syntes også de så utroligt små ud - men så viste kæresten mig lige hvor store de egentlig er. Den kan sagtens have et tæppe på sådan en hylde og ligge og putte der :)
Og hvis jeg ikke er tilfreds med hylderne, så bygger kæresten nogen større :) Så hylderne er det mindste.

Det er mere om det er nok til at den ikke dør af kedsomhed når den er i buret. :P

AlisVolatPropiis

Hehe jeg synes nu stadig ikke de er så store, men altså det er jo ganske fint til en enkelt eller to der kommer meget ud :D det er jo næsten det vigtigste :D

Agger

Ja præcis :) Den kommer ikke til at være der døgnet rundt jo :) Alle timer vi er hjemme og vågne er den ude.

cibatuchsi

vi har sådan et bur, (dog er det pt udlånt) men vi var glade for det. og buret stod stort set altid åbent.

PiaLyng

Jeg er godt tilfreds med buret :)
Og tillykke med totten :D

AnneME

tillykke :D !

En sød lille tot :) de ligner os Dexter på en prik. men hverken Pastel gør ikke xD :)

og sødt bur, det kan jo fyldes som du siger med en masse :)

Peewit

Er også ganske tilfreds med det bur.  :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Altså efter min mening er det fint stort til 1! og jeg har det også herhjemme det er et rigtig fint bur! eneset minus er at det er er meget dybt og lågen lidt lille så man kan ikke komme ind helr bagerest hvis man skal gøre det rent eller hænge køjer op så er man nødt til at skilde det lidt ad! men tilgængeæld er det skide nemt! alt i alt et rigtgi dejligt bur!

Peewit

Vil give A_M_T ret i at det er et meget dybt bur.
Jeg er så heldig, at jeg kan komme igennem lågen og på den måde nå ind bagerst. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

KittAnderson

Vi r også godt tilfredse med det bur.
Det er meget dybt, men så er det godt at have en kæreste med meget lange arme, så han kan nå ind, hvis der er sket et uheld. :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

KariN

#12
Jeg havde den lille udgave til min første ilder (altså hvor der kun er det nederste) det boede han fint i, i et par måneder, indtil jeg fandt et meget større bur :)

Jeg havde ingen problemer med at gøre det rent, da jeg også kunne komme ind igennem lågen med overkroppen ;) *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Jeg synes faktisk det er et af de bedste bure man kan købe.. Vi har en ekstra etage så der er tre oven på hinanden og så kan det godt være lidt svært at nå ind, men ellers et godt.
Vil ikke mene der kan ligge tæpper på platformene uden de falder ned (bliver skubbet), men så kan der jo hænges en masse køjer i det..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Jeg har faktisk altid synes det var et lækkert bur fordi jeg ser så mange indretningsmuligheder i det.