Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dark Crystal Ferret parringer 2011

Startet af LordDoom, 5. November 2010, kl. 11:58

Cille

uha.... spændende.
Men skal den sidste parring ikke ligges herind???

Lena og Peter

Vi glæder os til at følge Jeres små totter...  :dans:

Dark Crystal Ferret

Vi har en smule små travlt i huset lige nu, men jeg lovede jer en opdatering og forklaring ang. Emily som ligger med veer lige nu og virker til snart at føde
Jeg har lagt den på vores hvalpe hjemmeside.  :P Og i kan læse den her: http://darkcrystalferret.yolasite.com/micko-og-emily.php


lille_thor

Må sige det er en rigtig fin side du har lavet der og vor er emely bare en fantastisk tæve glæder mig til at se de dejlige hvalpe der kommer :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Uhh hvor er det dog bare spændenden!!!!

Sidder og venter i spændning!! Kom så Emily :dans:

Dark Crystal Ferret

Citat fra: lille_thor Dato  5. April 2011, kl. 12:52
Må sige det er en rigtig fin side du har lavet der og vor er emely bare en fantastisk tæve glæder mig til at se de dejlige hvalpe der kommer :)

Jamen tusind tak.. Det er jeg da glad for du syndes.

Og A_M_T.. tak  <3

alvin

Spændene.... Glæder mig til at se hvalpe ;)

www.fraekkefritter.dk

Dark Crystal Ferret

#22
Ja, så har vi vist fået vores internet op og køre igen.
Og så vil jeg da lige fortælle at Emily Rose og Micko blev forældre i sidste uge. :dans: :dans: :dans:
Der kom 5 hvalpe. Udfra hvad jeg kan se 3 drenge og 2 piger.  <3
De er meget mørke i farven de 4 af dem. og den sidste er lyserød/lys. Udover det virker det til den mørkeste af drengene også har næsefejl, men jeg er ikke 100% sikker på det endnu.. Den lille næse.. det er ikke så nemt endda at se  :fnis: Men det er om ikke andet meget stor og flad og har en lille ris eller hvad man kalder det i den ene side.
Jeg lover at komme lidt billeder ind af dem alle 5 så snart jeg kan.

Fødsels vægten var:

lys dreng: 11g
Mørk Pige:10g
Mørk dreng:10g
Mørk dreng(den med næsefejl?):9g
Mørk pige:10g

Shamua

Eiii :D Tillykke med dem :D Det lyder da rigtig spændende! :)

Vh. Marianne

FerretParadise

Ja stort tillykke med dem Maria, jeg glæder mig meget til at se billeder af dem.

Hvis du ikke rigtig kan se snuden, pga den er så lille, så tag et nærbillede af selve snuden, så kan du sidde og se på den på din pc. ;)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Et stort tillykke med dem... Vi glæder os rigtig meget til at se billeder af de små... :D

Starshineferrets

Grattis! Man behöve rinte se näsfel för att se om det är en angora :D Det kan man många gånger se på nacken och huvudformen i tidigt stadium :D Finns många härinne som är duktiga på att se det... kan vi inte få se lite bilder? :D

alvin

Tillykke :D. Glæder mig til at se billeder.

www.fraekkefritter.dk

Eliza

Endnu engang tillykke med de små  ;) Jeg glæder mig også rigtig meget til at se billeder af dem..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten