Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

godt bur or not?

Startet af Trashstar, 31. December 2010, kl. 13:21

Trashstar

http://www.zooplus.de/shop/nager_kleintiere/kaefige_freigehege/chinchilla/94833
Har haft kigget lidt på det.
Det er ikke stort nok til 3 fritter der skulle blive i det...

Jeg syntes det er et fedt bur, til en god pris!
Jeg har fritgående fritter for det meste. Men når her er gæster der ikke bryder sig om dem, eller andre ting.. Så ryger de jo lige ind i nogle timer. maks 3...

Hvad er jeres mening? Nogle bedre bure i samme pris kategori.

SaraJ

Jeg har lige haft bestilt det bur, men de fjernede det fra min ordre, fordi deres leverandør ikke kunne levere det fordi det var for stort, skrev de....

Sletho

Jeg bestilte det også og ved mig fjernede de også ordren da de ikke kunne få det leveret mere.. Så tror ikke der er så stor grund til at bestille det. Hellere finde et andet :)

Stubba

Jeg har det bur :) og er rigtig glad for det.

Jeg synes dog desværre, at det er ærgeligt at etagerne ikke er større end de er. Men ellers har jeg intet dårligt at sige om det :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Amazing Ferret

Jeg har to forskellige bure fra zooplus og hver gang fik jeg en mail om at de ikke kunne levere det. Men så skrev jeg til dem og det var en fejl de havde sendt de mails ud. Hvorfor de sender dem aner jeg ikke.
Og når først alt går som det skal, så tager det 3-5 dage, så har man det

lille_thor

jeg tror jeg ventede 8 dage
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Da jeg bestilte mit bur gik der også 7 dage før jeg modtog...

Amazing Ferret

Ja ok  :fnis: Jeg fik mine inden de 5 dage. Men hvis man bestiller om fredagen fx, så går der lidt længere tid

Stubba

Tror også der gik 5-6 dage ved mig :)

Jeg modtog vidst også en mail om, at de ikke havde den på lager .. og så 2 dage senere, modtog jeg en ny mail hvor der stod at nu var den afstendt.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Anne

jeg har 2 af de bure der bare i 2 etager, og jeg synes de er ret dårligt indrettet med etagerne, men det er ok til feriebur og udstillingsbur, så hvis det bare er få timer engang imellem så er det jo fint.

Trashstar

Det skal kun bruges som overnatningsbur og nogle timer her og der.

Anne

hvis det er overnatning hver nat ville jeg enten finde et andet, eller også lave nogle andre etager selv