Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Billedkonkurrence januar 2011

Startet af Malene, 7. Januar 2011, kl. 22:27

Malene

Tema
Vinter - Måske et lidt kedeligt tema, men vi starter stille og nemt. Der ligger vist sne i det meste af Danmark, så der er gode chancer for nogle fine vinterbilleder. Hvis man ikke har sne udenfor, så er det selvfølgelig tilladt at tolke "vinter" på en anden måde :D

Regler
- Man skal eje rettighederne til billedet, samt eje mindst én ilder på billedet.
- Billedet skal være mindst 640x480 pixels og må ikke "stå op".
- Man må kun deltage med ét billede.
- Billedet skal være skarpt og tydeligt og må ikke være manipuleret, udover småting som at gøre skarpere, ændre kontrast, fjerne røde øjne osv. Det må desuden heller ikke være mærket med dato og/eller tidspunkt.
- Ved at indsende et billede, accepterer du samtidig at det må vises på forsiden og i "Arkivet" på ubestemt tid.

Indsend billedet, samt brugernavn og ildern(e)s navne til k@ferretopia.eu inden den 25. januar 2011, kl. 23:59.
Alle detagende vil modtage respons på deres indsendte billeder.

Vinderen af afstemningen vil få deres billede i en ramme og smækket en måned på forsiden!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_thor

har lige sendt et, håber det er sendt rigtig, er nemlig ike ligeden skarpeste til den slags  :D
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

må se om jeg husker at finde et frem i morgen. Der er jo ikke meget sne ude nu, men har sikkert et fra i år i gemmerne

SilverDragon

Nå.. jeg skal lige have fundet mine vinter billeder frem

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

SilverDragon

Så fik jeg tager mig sammen og valgt et billede og fik det sendt.