Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Selar till vinterildern

Startet af Optimus Ferrets, 20. Januar 2011, kl. 21:26

Optimus Ferrets

Hej! Vi tänkte bara skriva en rad och berätta att vi numera syr H-selar och koppel till iller i olika färger och mått efter önskemål.
I dagsläget finns det möjlighet att välja färg på både spännen och band.
Vi kommer att ha bord på Vinter ildern den 26 ferbruari och är någon intresserad av att beställa till dess går det bra om det är något speciellt man är ute efter.
Självklart kan vi även skicka hem, då tillkommer porto.

Sele: 110:-
Koppel: 60:-
Sele+Koppel: 150:-
Kontakt: akessonmalin@hotmail.com
Hoppas vi ses på Vinter ildern







Färg på spännen:


Färg på band:

Shamua

FÅÅÅÅRK den i guld er feeed.. DEt ser også ud til at være helt vild god kvalitet.. Jeg skal lige overbevise min kæreste om at i skal købe sådan en til vores ny pige. Hun skal jo også have sin egen sele :P

Vh. Marianne

PiaLyng

Jeg skal eje en guldsele O.O! nogen som gider tage en guldsele med hjem til mig O.O?

Starshineferrets

Alltså.... jag måste ju nästan ha en sele till Nox.... han är lite svartsjuk på Rains röda sele.... men vilken färg passar egentligen till en rödräv :s

Shamua

Citat fra: PiaLyng Dato 20. Januar 2011, kl. 22:52
Jeg skal eje en guldsele O.O! nogen som gider tage en guldsele med hjem til mig O.O?
Ja, du skal bare tage penge med til diu :) Husk at omregne fra norsk til dansk... Medmindre du kan nå at få norske i banken :P

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Citat fra: Starshineferrets Dato 20. Januar 2011, kl. 23:03
Alltså.... jag måste ju nästan ha en sele till Nox.... han är lite svartsjuk på Rains röda sele.... men vilken färg passar egentligen till en rödräv :s

Jeg tror altså den der fine, ikke helt lyse men lysere blå vil være fin til smukke Nox...og meget maskulin -desuden er det en meget flot nuance blå...*savler*

Malene

Citat fra: Starshineferrets Dato 20. Januar 2011, kl. 23:03
Alltså.... jag måste ju nästan ha en sele till Nox.... han är lite svartsjuk på Rains röda sele.... men vilken färg passar egentligen till en rödräv :s
Sort, den skal være sort! :D Ellers passer grøn godt til rød.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.