Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Købe bur fra udlandet, men undgå told

Startet af SilverDragon, 24. Januar 2011, kl. 17:03

SilverDragon

Hej
mig og kæresten er igang med at søge efter et stort bur til vores stue så drengene kan have to steder at være.
Vi søger noget som er stilrent så det kan passe lidt sammen med vores stue, så ikke for mange pang faver
Vi tænker på noget i stil med ferret tower
eller dette på linket
http://lib.store.yahoo.net/lib/duradog/FerretNation-callouts.jpg

Håber nogle kan hjælpe med nogle hjemmesider hvor vi kan købe det fra, evt. i danmark eller udlandet, gerne hvor vi undgår told.

Hilsen Louise og Anders

A_M_T >Team Unique Ferrets<


SilverDragon

Jo det er noget i den stil vi søger.
Vi må håber der pludselig kommer et tilbud eller andet.
Men tak for svaret
Andre må selvfølgelig også gerne bidrage

mette11

Jeg har købt en del ilder-ting i udlandet og tolden har ligget på mellem 0 og 2%, så det er altså ikke tolden man skal frygte!!! Moms er 25% og der kommer også et gebyr på. Men tit kan det godt betale sig alligevel, bare man finder en forsendelse der ikke er alt for sindssyg.

ninaliv

Citat fra: mette11 Dato 24. Januar 2011, kl. 17:35
Jeg har købt en del ilder-ting i udlandet og tolden har ligget på mellem 0 og 2%, så det er altså ikke tolden man skal frygte!!! Moms er 25% og der kommer også et gebyr på. Men tit kan det godt betale sig alligevel, bare man finder en forsendelse der ikke er alt for sindssyg.

uhh har du nogle sider du kan anbefale??

mette11

http://www.ferretdepot.com/  har jeg brugt nogle gange, men desværre er portoen ikke helt billig!

SilverDragon

Tak for linket.
Jeg vil prøve at vide det til manden.
Hvad var portoen for dig?

mette11

242,80§!!! Men det var også for flere løbegårde og virkelig mange ting til ilderne (til mine ildere, Annes og Trines). Vi var så også tre til at deles om porto og gebyr og betalte hver vores andel af moms og told...det er ret surt at der kommer så mange ekstra udgifter i forhold til når man lige sidder og kigger på de dejlige billige priser de ellers har!  :(

SilverDragon

Nemlig men det skal jeg nok lige hold mig for øje, det er såå træls med sådan en overraskelse

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.