Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Nogle der har erfaring med dette bur?

Startet af SilverDragon, 4. Februar 2011, kl. 17:51

SilverDragon

Hej er der nogle af jer der har dette bur stående og har erfaring med det?
Er det ok til ildere?

Hilsen Louise og Anders

http://dyrenesnetsalg.dk/gnaver-18/indebure-til-gnaver-samle-selv-23/gnaverbur-3-etager-1171.html?page=1

englefugl

synes at det er meget dyrt :) Prøv at gå ind på zooplus, der har de et stort udvalg og billige priser. Og det bur der er heller ikke specielt stort selvom at det er i flere etager :( Men synes nu at i skal spare nogen penge, og så har vi selv gode erfaringer med zooplus og specielt dette bur på linket  ;) Men der er en masse andre bure på zooplus også. Så bare tag jer et kig :D

http://www.zooplus.de/shop/nager_kleintiere/kaefige_freigehege/frettchen/93279

Amazing Ferret

^^Hvis du nu kigger på samme bur på zooplus, så er det faktisk dyrere  :fnis:

NemoToft

Hej. Nu har jeg ikke lige målt mit bur. Men jeg er rimelig sikker på at det er som det du linker til, bare kun i 2 etager.

Buret fungere fint. Jeg fik det i 2005 og har været rigtig glad for det. De sidste 4 år har det stået på drengernes værelse og har ikke været lukket. Det er et lille bur og er til den eller de ildere som kun skal være lukket inde i begrænset tid  :) Men man bliver nok hurtig forvænnet når dyrerne går på 9.5 kvm2 og ikke er i bur mere  <3

mette11

Jeg har to af sådanne typer bure. Ikke helt som dem på linket på viser, men samme princip. Jeg synes der er stor forskel på mine to. Det ene samles med nogle dumme plastik-dimser som desværre ret let går i stykker når man skiller og samler det flere gange, men det andet holder meget bedre.
http://www.zooplus.de/shop/nager_kleintiere/kaefige_freigehege/zwergkaninchen/kaninchenkaefig_doppelstoeckig/10552  Det er de som jeg ikke bryder mig helt om, fordi plastikdimserne for let går i stykker og de der plastikplader er for ustabile. Det andet jeg har ligner det som NemoToft også har og det er faktisk et ok kvalitetsbur efter min mening. Især når man ikke har det som permanent bolig, da jeg mener det er for småt til det. Begge mine er i 3 etager faktisk.

Jeg bruger ikke selv mine bure, men Trines har haft lånt dem når de har været på ophold her. Annes har også haft boet i det ene mens de var på besøg. Der er ikke nogen ilder som nogensinde er sluppet ud af dem, eller har fået det ødelagt mere end jeg selv har gjort! Jeg kan godt li´ at der er en del bund-plads i de bure, men jeg synes nu stadig de er for små til ildere som permanent bolig. Jeg bruger dem kun i tilfælde af sygdom, udstillinger (gør jeg ikke mere, da jeg bedre kan li´ løbegårde nu), gæster osv.

SilverDragon

Mange tak for alle jeres svar. vi har købt et Furet Tower fra Zooplus så det skulle gerne komme i næste uge..
Så nu skal jeg igang med at sy hængekøjer til det nye bur

englefugl

Citat fra: Amazing Ferret Dato  5. Februar 2011, kl. 00:51
^^Hvis du nu kigger på samme bur på zooplus, så er det faktisk dyrere  :fnis:

Hihi. nå ok, det havde jeg ikke tjekket :) men det var også furet tower jeg tænkte mest på  :dans: