Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Anbefalinger til Houdini!

Startet af BadAssViola, 15. Marts 2011, kl. 17:07

BadAssViola

Hej folk :)

Jeg går og er lidt træt af vores bur (som er rigtig GRIMT!!) og kunne rigtig godt tænke mig at give min kæreste et nyt i fødselsdagsgave ..

Problemet er bare at den ene af de 3 drenge jeg/vi har er ret god til at åbne bure , som både er hamrende irriterende og larmer rigtig meget .  Det vi har nu kan han ikke åbne ..

Sååeh .. Hvad har i til jeres små houdinier? Som rent faktisk kan holde dem inde i buret ? (:

På forhånd tak  :dans:

Starshineferrets

Jag har ett vardagsrum, ett sovrum, en hall, ett kök samt en utegård :D

På utställningar har jag den äldre modellen utav den här... och hittills har inga rymt ur denna iaf! :D
http://cgi.ebay.com/Midwest-Pets-Cat-Playpen-130-/150575285793?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item230efc8621#ht_2501wt_905

Shamua

Hvis I har en der er god til at åbne bure, ville jeg bygge en løbegård til dem. Det er også en billig løsning :) Eller som Starshine hentyder til, lad dem gå frit, evt. ha dem i et rum når de skal være "lukket" inde. Så kan du altid bare nøjes med et lille bur til hængekøjer og sovested, hvor buret så bare altid står åbent :)

Vh. Marianne

BadAssViola

Citat fra: Shamua Dato 16. Marts 2011, kl. 02:12
Hvis I har en der er god til at åbne bure, ville jeg bygge en løbegård til dem. Det er også en billig løsning :) Eller som Starshine hentyder til, lad dem gå frit, evt. ha dem i et rum når de skal være "lukket" inde. Så kan du altid bare nøjes med et lille bur til hængekøjer og sovested, hvor buret så bare altid står åbent :)

De er ude når vi er vågne (og hjemme self.)

Hvordan bygger man sådan en? (:

Shamua

Så langt er jeg ikke nået endnu :P Går selv lidt med tankerne. Tænker at man kan købe nogle billige plader i silvan eller sådan noget, og så sætte to plader op i et hjørne af et rum (så det danner en firkant), og så sætte pladerne fast med hængsler, evt. lave en dør så man kan gå ind i løbegården. På en eller anden måde :P

Man kan også bruge plexiglas. Lidt dyrere, men også pænere :)

Vh. Marianne

Eliza

Citat fra: Shamua Dato 16. Marts 2011, kl. 17:50
Så langt er jeg ikke nået endnu :P Går selv lidt med tankerne. Tænker at man kan købe nogle billige plader i silvan eller sådan noget, og så sætte to plader op i et hjørne af et rum (så det danner en firkant), og så sætte pladerne fast med hængsler, evt. lave en dør så man kan gå ind i løbegården. På en eller anden måde :P

Man kan også bruge plexiglas. Lidt dyrere, men også pænere :)

Hvorfor så ikke bare ildersikre sit hjem ordentligt så de kan gå der?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

sådan här har jag till honor med valpar de första veckorna





Väldigt enkelt att bygga! I mitt tycker är den däremot för liten att hålla illrar i längre perioder, även om den går att bygga ut så den blir dubbelt så stor. Men ja, konstruktionsprincipen är enkel.

och en sån här:




FerretParadise

Sara du må hjem til mig og lave sådan en fancy hvalpegård. ;)
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato 17. Marts 2011, kl. 08:44
Sara du må hjem til mig og lave sådan en fancy hvalpegård. ;)
Og nu hvor du er i gang, kan du jo også komme et smut forbi Randers :P

Vh. Marianne