Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Daggamle kyllinger

Startet af cibatuchsi, 28. April 2011, kl. 13:04

cibatuchsi

Ja så går turen efter kyller igen.
Hvis i skal ha nogen med så send en privatbesked med hvor mange du ønsker.
1 kasse med minium 350 kyller koster 150
vil man ha mindre antal, er prisen 1 kr. stykket og vi pakker så i frostposer.

kyllerne skal hentes her på adressen(3300 frederiksværk) samme dag som vi henter da vi ikke har plads i fryseren.
Vi kan desværre ikke køre rundt og aflever dem, da vi gerne skulle nå at kunne hente vores børn inden lukketid.

Vi ringer og bestiller mandag. så husk og skriv inden mandag hvis du skal ha nogen med.
Vi kan af gode grunde ikke fortælle før mandag hvad dag vi henter kyllingerne. Håber i har forståelse for det.

FerretParadise

Er det muligt at vi kan mødes på en station?
Nu ved jeg ikke hvor I henter dem henne, men jeg er med det offentlige, jeg kan godt tage til Frederiksværk station, men det er ret besværligt, så måske I på vejen kører forbi en station som er lettere at komme til for mig.

Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Citat fra: FerretParadise Dato 28. April 2011, kl. 13:34
Er det muligt at vi kan mødes på en station?
Nu ved jeg ikke hvor I henter dem henne, men jeg er med det offentlige, jeg kan godt tage til Frederiksværk station, men det er ret besværligt, så måske I på vejen kører forbi en station som er lettere at komme til for mig.


vi skal nok finde ud af noget ;)
men er der flere fra kbh der skal have kan det være de kan tage dine med tilbage.
For ja sidste gang nåede vi kun lige akkurat at hente børnene inden de lukkede. eller et vil sige jeg måtte ringe til sfo´en og sige solva bare skulle vente udenfor når de lukkede.  men det jo ikke helt holdbart :(

FerretParadise

Ja det kan jo være at der er andre her fra København der skal have nogen med, jeg ved at Christina skal have, men hun har jo ikke bil, og er på arbejde om dagen.
Men ellers så tager jeg bare tog/bus til Frederiksværk.  ;)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Citat fra: FerretParadise Dato 28. April 2011, kl. 14:22
Ja det kan jo være at der er andre her fra København der skal have nogen med, jeg ved at Christina skal have, men hun har jo ikke bil, og er på arbejde om dagen.
Men ellers så tager jeg bare tog/bus til Frederiksværk.  ;)
nej for hulen. så ender du med at komme hjem med rådne kyllinger i den her varme.
men tager den lige over msn senere. skal lige finde ud af hvad vi gør ;)

Barky

Jeg kunne godt være interesseret i 50 stk... :D Meeen, har samme problem som Ann. Transport! :(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

cibatuchsi

^^ skriver det bag øret. og er der nogen med bil fra kbh der også skal ha vil de måske tage dem med til jer. ellers finder vi ud af noget ;)

Barky

Citat fra: cibatuchsi Dato 28. April 2011, kl. 14:46
^^ skriver det bag øret. og er der nogen med bil fra kbh der også skal ha vil de måske tage dem med til jer. ellers finder vi ud af noget ;)


Måske man skal fedte hårdt og voldsomt for Krrrrrina!! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

cibatuchsi

Citat fra: Barky Dato 28. April 2011, kl. 14:48
Citat fra: cibatuchsi Dato 28. April 2011, kl. 14:46
^^ skriver det bag øret. og er der nogen med bil fra kbh der også skal ha vil de måske tage dem med til jer. ellers finder vi ud af noget ;)


Måske man skal fedte hårdt og voldsomt for Krrrrrina!! :D
hehe  ja hun ved jo hvor vi bor ;)

FerretParadise

Citat fra: Barky Dato 28. April 2011, kl. 14:48
Citat fra: cibatuchsi Dato 28. April 2011, kl. 14:46
^^ skriver det bag øret. og er der nogen med bil fra kbh der også skal ha vil de måske tage dem med til jer. ellers finder vi ud af noget ;)


Måske man skal fedte hårdt og voldsomt for Krrrrrina!! :D
Måake hendes dyr kan li kyllinger, så hun også vil ha nogen?
Ann Hillerslev.

Barky

Citat fra: FerretParadise Dato 28. April 2011, kl. 15:01
Citat fra: Barky Dato 28. April 2011, kl. 14:48
Citat fra: cibatuchsi Dato 28. April 2011, kl. 14:46
^^ skriver det bag øret. og er der nogen med bil fra kbh der også skal ha vil de måske tage dem med til jer. ellers finder vi ud af noget ;)


Måske man skal fedte hårdt og voldsomt for Krrrrrina!! :D
Måake hendes dyr kan li kyllinger, så hun også vil ha nogen?

Man kan jo håbe lidt på det.. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

ehm *G* tror ikke karina vil fodre med daggamle kyllinger *G* -på den  men jeg vil også gerne have 50...suk men transporten altså... :/ nå men hvis nogen finder ud af noget...så vær liiige skattebasser at regne mig med... :S

cibatuchsi

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 28. April 2011, kl. 18:40
ehm *G* tror ikke karina vil fodre med daggamle kyllinger *G* -på den  men jeg vil også gerne have 50...suk men transporten altså... :/ nå men hvis nogen finder ud af noget...så vær liiige skattebasser at regne mig med... :S
skrevet ned. :)

cibatuchsi

sender en pm rundt med dagen for hvornår vi henter kyllerne på mandag. samt vores kontonummer. for kan ikke ligge ud for alle :(

Masa

50 til os hvis det er muligt :)

Vi kan tage nogle kyllinger med til Københavnere uden bil...  :) Hvis der er nogen som vil følge med, er det også muligt :)