Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Daggamle kyllinger igen

Startet af Eliza, 14. Juni 2011, kl. 15:12

Eliza

Ja det var ikke helt nok vi fik sidst, så jeg vil hente flere daggamle kyllinger og ville da høre om i vil have nogle med??

En kasse med ca 350stk koster 110kr (sidst var der godt nok lidt mindre i nogle af kasserne, men håber de retter op på det)

Jeg kan godt dele dem op i fx 50 stk i en pose men det bliver en stor pose men så tager jeg altså 1 kr pr stk for det bliver en del mere besværligt.

Jeg satser på det allerede bliver på torsdag ellers bliver det en dag i næste uge og de skal hentes samme dag hos mig i Hedehusene. Jeg bor ikke langt fra stationen.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Super, jeg vil gerne have 2 kasser med. ;)
Ann Hillerslev.

lussingen

Jeg vil meget gerne bestille en kasse :)
Ann snakkede om, at I måske havde mulighed for at komme forbi mig?? Hvis I har det, hvad tid er I her så?? Ellers finder vi bare ud af noget.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 14. Juni 2011, kl. 16:50
Jeg vil meget gerne bestille en kasse :)
Ann snakkede om, at I måske havde mulighed for at komme forbi mig?? Hvis I har det, hvad tid er I her så?? Ellers finder vi bare ud af noget.
Ellers er der jo ikke langt fra Viby til Hedehusene.  ;)
Ann Hillerslev.

Miliah

Jeg vil meget gerne købe 100 styks, hvis det kan lade sig gøre :)

Lena og Peter

Citat fra: FerretParadise Dato 14. Juni 2011, kl. 17:51
Citat fra: lussingen Dato 14. Juni 2011, kl. 16:50
Jeg vil meget gerne bestille en kasse :)
Ann snakkede om, at I måske havde mulighed for at komme forbi mig?? Hvis I har det, hvad tid er I her så?? Ellers finder vi bare ud af noget.
Ellers er der jo ikke langt fra Viby til Hedehusene.  ;)

Og slet ikke når man har bil og kørekort... hov..  :P

lussingen

Citat fra: ilderbanden Dato 14. Juni 2011, kl. 18:43
Citat fra: FerretParadise Dato 14. Juni 2011, kl. 17:51
Citat fra: lussingen Dato 14. Juni 2011, kl. 16:50
Jeg vil meget gerne bestille en kasse :)
Ann snakkede om, at I måske havde mulighed for at komme forbi mig?? Hvis I har det, hvad tid er I her så?? Ellers finder vi bare ud af noget.
Ellers er der jo ikke langt fra Viby til Hedehusene.  ;)

Og slet ikke når man har bil og kørekort... hov..  :P

:lol: :lol: :lol: :-$
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Citat fra: Miliah Dato 14. Juni 2011, kl. 18:25
Jeg vil meget gerne købe 100 styks, hvis det kan lade sig gøre :)

Det kan det godt hvis du henter dem samme dag.. ved imorgen hvilken dag det bliver
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Miliah

Citat fra: Eliza Dato 14. Juni 2011, kl. 21:21
Citat fra: Miliah Dato 14. Juni 2011, kl. 18:25
Jeg vil meget gerne købe 100 styks, hvis det kan lade sig gøre :)

Det kan det godt hvis du henter dem samme dag.. ved imorgen hvilken dag det bliver

Yes :)

Eliza

De er bestilt til imorgen.. Jeg sender lige en pm ud med adresse.. De skal bare betales kontant ved afhentning.

Hvis der stadig er nogen der vil have under en kasse så kan det også stadig lade sig gøre..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.