Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lidt af hvert.

Startet af Mine drenge, 19. Juni 2011, kl. 17:52

Mine drenge

Hej.

Eftersom vi kom af med vores drenge uden udstyr, sælger vi det de ikke fik med:

Bur ferret tower med to etager, dette er 1,5 år gammelt så man kan se at det er brugt og der er desværre to hjul der er faldet af, men hvis man er lidt handy eller ikke har behov for at det skal flyttes for meget rundt er det et fint bur. Der følger hylder, stiger og vandflaske med. Pris: 800 Ikke med på billedet da den står usamlet.

Hjørnebakke: Den har vi ikke taget billede af da den ligge i kælderen da vores ildere ikke ville bruge den, men var den største vi kunne finde i maxizoo da vi købte den. Pris: 40

Litter Locker II (spand til afføring): denne sælges gerne sammen med de 4 ekstra genopfyldninger af poser, pris samlet: 300

Krystaller: Der har vi 2 uåbnede poser og en enkelt der lige er blevet åbnet, men hvor der er over halvdelen af indholdet tilbage. De er af 5 liter stk. Pris: 75

Foder: 2 poser Orijen cat barf, disse er holdbare til april 2012. Pris: 750

Børste: Af mærket Karlie, god til at fjerne underulden. Pris: 100

Transportkasse: Vi har uden problemer haft tre ildere i den. Pris: 150

Bakker: Vi har 5 alm vaske baljer, der er lidt misfarvning i bunden på nogle af dem (specielt de hvide kan man se det på). Pris: 20



Køber sørger selv for transport eller afhentning i Slagelse.

Skriv en pm hvis der er noget af det der frister.

Mine drenge

Hov, havde glemt porcelænsskålene der også er på billedet. Pris: 20 for de små, 35 for den store.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Nu er dte ikek for at være træls.. Men den transportkasse har lige lige købt til 105kr fra ny af på zooplus.de! Men det er en rigtig fed kasse, købte to af dem og er rigtig tilfreds med dem!!!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 19. Juni 2011, kl. 21:36
Nu er dte ikek for at være træls.. Men den transportkasse har lige lige købt til 105kr fra ny af på zooplus.de! Men det er en rigtig fed kasse, købte to af dem og er rigtig tilfreds med dem!!!

Ej hov undskyld kan se den ikek er helt magen til, næsten, mine har en ekstra låge i toppen...
Sorry...

Mine drenge

Ja, kan da godt se at de har dem meget billigt til salg, vi har bare sat prisen ud fra hvad vi selv har givet her i dk. Men så blirver den solgt for 75 kr.

Men er der virkelig ingen der er interesseret i noget af det, bare kom med nogle bud, vi er til at handle med da det bare står og fylder. !

Anne

Jeg vil gerne købe transportkassen til 75, men jeg bor jo i jylland og kommer ikke til sjælland før august.

Mine drenge

Ok, jamen der er ikke andre der har budt på den, så den er solgt, så kan vi bare putte den i kælderen indtil da... Er der ikke noget andet der kan friste dig..?

Mine drenge

Er der nogen der kunne tænke sig de to poser mad for 600 kr.? Buret er solgt og transportkassen reserveret, men ellers kom med nogle bud på resten hvis der er noget der frister. Vi kommer til kbh en gang imellem, så hvis det er i nærheden af hvor vi skal hen, kan vi tage det med derind. Vi vil bare gerne af med tingene da det står og fylder.