Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

FerretParadise's planer 2012

Startet af FerretParadise, 4. Oktober 2011, kl. 17:40

Shamua

Stort tillykke med dem <3 Hvor er det dejligt. Glæder mig rigtig meget til at følge deres opvækst :)

Vh. Marianne

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Cille

Stort Tillykke :D... sikke vi skal spamme folk med hvalpe billeder :D <3

FerretParadise

Citat fra: Cille Dato  8. April 2012, kl. 15:09
Stort Tillykke :D... sikke vi skal spamme folk med hvalpe billeder :D <3
Tak.  :)
Ja det skal vi helt sikkert.  :lol:
Jeg skal bare ha købt mig et nyt objektiv, men ja, sådan et koster jo en del penge.  :X
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

stort tillykke med hvalpene og tillykke til mor og far og madmor, håber alle har det godt
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

rikki

Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

lussingen

Et kæmpe tillykke til både dig og Navi <3 Jeg glæder mig til at følge dette kuld, de bliver helt sikkert både søde, dejlige og skide smukke <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julie

Stort tillykke med dem. Glæder mig til at følge dem :D

FerretParadise

#68
Mange tak.  :)

Indtil nu lever de alle stadig  :) :dans:
Navi har lidt svært ved at finde ro, så jeg vil ikke stresse hende unødvendigt, og derfor har jeg stadig ikke set så meget på hvalpene.
Det er vigtigere, at hun og hvalpene får al den ro de trænger til, end at jeg tjekker hvalpenes køn.
Men jeg tror, at det er 7 hanner og 2 tæver.
Ann Hillerslev.

Sølvsten


Beate

Jubiii  :dans: krydser alt for at alle vil vokse op!
Det er nok en stor omveltning og bli mor, så hun må nok lige venne sig til det :) men håber hun slapper mer af, også for sin egen del om et par dage. Hun får det godt nok travelt om lidt ;)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke