Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Må jeg præsenterer jer for Salt og Peber

Startet af Soelberg`s SUN ferret, 3. Marts 2009, kl. 15:53

Soelberg`s SUN ferret


Salt og Peber blev født i lørdags. Tror ikke at det er så svært at gætte hvem der er hvem  :fnis:










Amazing Ferret


Emmadyhr


lille_jill


tzari

er de racerene  :o kæft de er nuser så kan jeg godt se hvad du mener med de har næse  :love: :love: :love:  Må vi se forældrene  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla


Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: tzari Dato  3. Marts 2009, kl. 17:08
er de racerene  :o kæft de er nuser så kan jeg godt se hvad du mener med de har næse  :love: :love: :love:  Må vi se forældrene  :)

hvis du mener om de har stamtavle så må jeg sige nej, men fuld perser er begge forældre alligevel  ;)


Tilo

Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Soelberg`s SUN ferret


i morgen bliver Salt og Peber jo 2 uger allerede. De har fået øjne og jeg fik taget et par billeder  :love:
















Winther Ilderen

Det er jo næsten som og se Netto hunden med al den pels , her er bare en black og en white også. Som de dog vokser. Nu må du bare nyde dem, det går så stærkt med sådan nogle små tuttenutter

Emmadyhr

(Ja der er virkelig meget HUND over dem :ja: ).. Men dejligt at se dem igen.De er godt nok kære <3

Metnil

NEJ hvor er de bare fantastiske!!! er helt forelsket..!!   :love: :love: :love: :love: :love:

WOW!!!  <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner