Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Tillykke Macto 1 år :D

Startet af Shamua, 16. April 2011, kl. 01:51

Shamua

I dag bliver Macto 1 år :D

Tillykke med din fødselsdag min unge mand  :fnis: ..Han har klaret sig igennem det første år uden en eneste sygedag :D

Jeg vil bare lige sige til dig, kære Macto, at jeg er så glad for at Anja fandt dig til mig! Jeg reserverede dig uden at få lov af madfar, men da han så dit nuttede lille hvalpebillede, kunne han heller ikke gøre andet end at glæde sig til vi skulle hente dig :D
Vi hentede dig d. 24. juni, hos din opdrætter i Holland, og ja du var bare en lille sød dreng, lidt gul  :fnis: Men du var den største i dit kuld, og du var bare SÅ sød. Jeg fik et kys lige med det samme :D .. Og ja, du er stadig min kysse dreng, selvom du er ulækker og viril  :fnis:  <3

Jeg håber jeg kan nyde dit selvskab i mange år endnu, for du er bare en dejlig dreng! Sjov og altid klar på leg og ballade. Ja, trænger man til et grin, skal man bare give dig et stykke legetøj der rasler lidt, så går du helt amok på den og hopper og danser rundt  :-$

Men tillykke med dit første år, må der komme mange flere  :love:

Kys fra din madmor  <3


Vh. Marianne

Masa


Stephanie

Stort stort tillykke med Mactos 1 års fødselsdag :)

lussingen

Tillykke til den smukke og søde dreng. Jeg er helt sikker på, at han vil få en super god dag, hvor han bliver forkælet :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Et stort tillyke til dejlige Macto... Vi håber snart du kommer forbi igen. Det var nemlig superhyggeligt at have dig boende... :dans:. Vi håber du får en rigtig dejlig dag.

alvin

Tillykke med fødselsdagen Macto :D

www.fraekkefritter.dk

FerretParadise

Stort tillykke med dagen Macto.  :)
Ann Hillerslev.

KariN

Stort Tillykke med fødselsdagen :D

Håber at din madmor rigtig forkæler dig hele dagen :P
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Tillykke Macto...håber du får en fantastisk dag :D

mette11

Tillykke med ham...håber i får en dejlig dag sammen.  :surprise:

lille_jill


Anne

Kære soveven, stort tillykke med fødselsdagen :) <3

Shamua

#12
Mange tak allesammen :D Lige nu sover han, og det har han gjort hele formiddagen :fnis: Det må være hårdt at blive et år gammel! :P Men senere i eftermiddag skal vi ud og går en laaang tur, og så skal han have en kylling til aftensmad. mmmm :D

Vh. Marianne

Eliza

Tillykke med fødseldagen  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cille

Tillykke med ham.
Har han så fået en deo i gave, nu han er blevet "voksen" og har fået en mandehørm :fnis: