Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tillykke til mig

Startet af FerretParadise, 21. April 2011, kl. 08:11

FerretParadise

Idag er det min fødselsdag, hurra hurra hurra, og jeg burde få en gave.
Igår fik jeg godt nok gave af søde Mette, jeg fik godbider, tørret kød og et tæppe.
Men madmor har sagt til mig, at idag får jeg ikke nogen gave, da hun ikke har tid til at tage ud og købe nogen til mig.
Hun sidder bare inde ved hende Aylen, og vi andre må så lide i stilhed.
Men idag er det så min fødselsdag, jeg bliver 4 år, og er så blevet voksen.

Jeg har så ondt af mig selv, jeg håber at I vil muntre mig op... For her bliver ikke nogen fest for mig..

(Er der nogen der har set min hale?)
Her er jeg:



Tudebåt Cyrill
Ann Hillerslev.

lussingen

Kære søde Cyrill <3

Du ønskes et kæmpe stort tillykke med de 4 år. Tænk engang, nu er du jo rigtig voksen :S Jeg ved dog, at du kan opføre dig temmelig meget som en hvalp når det passer dig, og du er simpelthen så herlig når du gør det.
Du har charmet dig direkte ind i vores hjerter her i Viby.
Jeg håber du får en god dag trods alt. Ellers må jeg lige ringe og snakke med din madmor.
Jeg skulle hilse dig mange gange fra Minnie-pige, hun siger at nu er du jo en rigtig voksen ilder-dreng, så nu vil hun gerne officielt være din kæreste <3 <3

Båt, kram og kys
Alle os fra Viby
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

NemoToft

Rigtigt stort tillykke til dig  <3

Eliza

Tillykke med fødselsdagen søde Cyrill.. Sikke en tarvelig madmor du har, kan du ikke give hende et lille haps eller kradse lidt ekstra meget på døren/pladen så hun fatter at den går ikke en anden gang.. Bara fordi hun skal holde øje med hende den tykke trunte.. tarveligt..

Fødselsdagsbåt

Crush
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Stakkels dejlige Cyrill... Et stort tillykke med fødselsdagen... :dans:

Du må se posivtivt på det. Jeg er sikker på at din madmor får rigtig dårlig samvittighed, så når nu Aylen har født en masse hvalpe, kommer hun til at forkælde dig så meget at du aldrig har prøvet noget ligende... :lol:

Dark Crystal Ferret

#5
Tillykke med Fødselsdagen Cyrill. Utrolig en dreng på din alder kan være så smuk og fin stadig  ;)
Mor siger hun stadig kan huske hvalpe billederne din madmor lagde ud af dig.. Hun kan slet ikke forstå det allerede er 4 år siden :o
Men du er bare en dejlig smuk dreng. Og håber du får en rigtig dejlig dag og din mor kan forkæle dig lidt ekstra i dag og nusse lidt ekstra med dig.

Skulle hilse fra Tjalfe og sige vores madmor er noget så fraværende for tiden. Alt går her med Emily, Shiva og Fnug for tiden! :@  Og det er altså bare vildt urretfærdigt. Især når man ikke må komme ind og se de der små mus der hyler hele tiden. Jeg vil bare så gerne ind og se hvad det er for nogle små nogle der får alt opmærksomheden for tiden. Mor roser mig hele tiden og siger jeg har været en rigtig god dreng og jeg er en smuk far.. Men jeg kan umuligt tro at det er mig der er far til de der små MUS :S 
Men i dag gav mor os så en daggammel kylling og så var hun tilgivet i lidt tid. Men syndes også det er pænt træls det her.
Pigerne gidder ikke lege og jeg må slet ikke gå sammen med nogle af de andre lige nu.. ok ok det var måske en fejl fra min side jeg hoppede på ryggen af Tjalfe.. meeen så er det vel normalt menneske skik man tilgiver og giver nye chancer..

Når men super mange gange tillykke med din fødselsdag.

Mange båt fra
Micko

AlisVolatPropiis

Hej Brormand og Tillykke altså :D Madmor siger det også er min fødselsdag....hvor sjovt vi har det samme dag altså? -jeg blir leget med og forkælet...og mor siger vi skal have noget der hedder Ko-vette i aften og måske en kylling -det er lækkert, -jeg havde dog håbet på en mus, måske madmor kan lokkes hvis jeg kigger rigtig bedede på hende, -prøv det med din madmor? :D

kæmpe tillykke igen til os

Din Bror <3

Amazing Ferret

Stort tillykke med dagen til både Cyrill og Cosmo  :surprise: :surprise:

Anne

Tillykke med ham :D Sikke et fødselsdagsboom der er for tiden, så er vi rigtigt kommet i gang med foråret (næsten sommeren hvis man går udenfor og mærker varmen)

Shamua

Tillykke til dig Cyrill :D

Vh. Marianne

Cille


mette11


Barky

Tillykke med fødselsdagen Cyrille!! :D Din dejlige spradebasse... Jeg glemmer ikke første gang jeg mødte dig, det gør min næse heller ikke. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Citat fra: Barky Dato 21. April 2011, kl. 16:54
Tillykke med fødselsdagen Cyrille!! :D Din dejlige spradebasse... Jeg glemmer ikke første gang jeg mødte dig, det gør min næse heller ikke. *G*
Jamen Julia jeg husker også godt vores første møde.  <3



Kærligt båt
Cyrill.

Ann Hillerslev.

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia