Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Crush 1 år

Startet af Eliza, 12. Maj 2011, kl. 11:49

Eliza

I dag har min "lille" følsomme ballade dreng 1 års fødselsdag. Han er rigtig i hopla i dag, man skulle tro han vidste at han vil blive ekstra forkælet  :fnis: (dog skal vi lige en tur til dr. dyr og vaccineres).

Tillykke Crussie og tillykke til alle hans søskende også  :surprise: :gave:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Nåh Crussie kunne du godt huske hva?

Tillykke Crussie

alvin


www.fraekkefritter.dk

KariN

Tillykke med hans første fødselsdag :D :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret

Tillykke med dagen  :surprise:

Eliza

Sølvsten: hehe huskede egentlig også Envy vi havde bare mega mange ting at se til igår  :)

Tak allesammen  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Tillykke med ham også da :)

Vh. Marianne

mette11

Stort tillykke med ham også...håber i får en dejlig dag selvom i skal til dyrlæge  :)

lussingen

Tillykke Crush :)
Ha ha ha, selvom du er blevet 1 år, så er du stadig en ren barnerøv i mine øjne. :fnis:
Du kan jo ikke engang slås som en rigtig mand, du lægger dig bare på ryggen når man tager fat i dig :dans:
Madmor siger jeg skal være sød og sige pænt tillykke til dig. Hun synes du er sød og sjov, især når hun gerne vil løfte dig op i sofaen, og du så ikke er helt enig med  hende og prøver at spise hendes fingre :fnis:

Båt og hvæs
Inani
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Tillykke med din fødselsdag lillebror. Ja du må være min lillebror, for du er slet ikke så modig og smart som jeg er.
Men derfor ønsker jeg dig nu en rigtig dejlig dag alligevel.

Båt Båt
Navi
Ann Hillerslev.

Anne


Starshineferrets

Stort grattis sötaste killen! Håll dig nu i skinnet nu när dy blivit stor <3

Cille


Lena og Peter


Barky

Tilykke med fødselsdagen Crush.. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia